Dok kompanije poput Wayma i Cruise implementiraju svoju autonomnu tehnologiju u postojeće modele automobila, Zoox se odlučio na potpuno drukčiju strategiju. Vozila ove kompanije, koja je u vlasništvu Amazona, u potpunosti su dizajnirana za autonomnu vožnju te u njima nema volana, niti pedala papučice i gasa te je cijeli interijer uređen isključivo za putnike te, naravno, nema niti mjesta za vozača.
Kompanija je prije godinu dana počela s testiranjima svojih vozila i tehnologije na ograničenom dijelu Foster Cityja u Kaliforniji. To je bilo prvi puta da je takav tip vozila, bez ikakvih kontrola za upravljanje, vozio na javnim cestama u SAD-u, a Zoox je naknadno proširio svoje testove i na dio Las Vegasa i to na rutu u dužini od oko 1,6 km u blizini njihova sjedišta. Iako njihova električna vozila mogu voziti brzinama do 120 km/h, iz očitih razloga ta je brzina bila ograničena pa Las Vegasom voze brzinama do 56 km/h.
Na početku su se u vozilima u kojima ima mjesta za četiri osobe vozili samo zaposlenici kompanije, a iz Zooxa su ovog tjedna na svom blogu objavili informacije o napretku koji su postigli u posljednje vrijeme. Iz ove tvrtke tako kažu kako su proširili područje u kojem se kreću njihova vozila u Las Vegasu. To područje sada iznosi od njihova sjedišta pa osam kilometara južno i vozila se kreću po različitim rutama.
Također, u Las Vegasu, kao i u Foster Cityju omogućili su veće brzine kretanja autonomnih automobila koje sada premašuju 70 km/h. S novim širenjem prostora kretanja u Las Vegasu, njihova vozila sada voze u puno izazovnijim uvjetima, na prometnicama s više traka, trakama s dva skretanja, na cestama kojima su česte brze promjene traka itd.
Zahvaljujući sve većem broju podataka iz stvarnih uvjeta na cestama, kao i napretku tehnologije, Zoox je dodatno unaprijedio svoju tehnologiju, kao i sustav percepcije vozila i za lošije vremenske uvjete, pa mogu voziti i tijekom laganije kiše i po vlažnim cestama, a poboljšana je i prilagodba između dana i noći.
Sve ih to, tvrde na blogu ove kompanije, približava trenutku kada će moći krenuti s komercijalnim operacijama i početi naplaćivati svoje vožnje. Nadaju se kako će to biti već ove godine. Ipak, naglašavaju kako im je u najvećem fokusu sigurnost tako da će i dalje biti promišljeni u svom pristupu komercijalizaciji.
Izvor: Zoox