Reklame su neizostavni dio interneta i bez obzira na to što ih nitko ne voli te nas često smetaju pri surfanju mrežom, Facebookom, Instagramom, YouTubeom itd., one ipak omogućuju da velikoj količini sadržaja pristupamo besplatno. Zahvaljujući praćenju naših online aktivnosti, Google i Facebook znaju što čitamo, pratimo i volimo pa nam, u skladu s tim podacima, nude i ciljane oglase koji nam iskaču na brojnim stranicama i društvenim mrežama.

Slika nije dostupna Google zabranjuje oglašavanje proizvoda i servisa za praćenje i špijuniranje partnera

U nekim slučajevima takvi oglasi mogu imati i negativne posljedice - npr. kada se osobi koja se odvikava ili pokušava odviknuti od kockanja i klađenja i na internetu čita tekstove koji bi im trebali pomoći u odvikavanju, prikazuju oglasi o kladionicama ili online kockarnicama. Isto je i s alkoholom te onima koji pokušavaju smanjiti ili prestati s alkoholom, oglasi o ispijanju piva, vina ili nekih žestica sigurno neće pomoći.

Toga su svjesni i u Googleu te su najavili promjene vezane uz prikazivanje oglasa povezanih s kockanjem i alkoholom. Korisnici već sada imaju mogućnost u opciji “Postavke oglasa” na Googleu prilagoditi ili isključiti prilagodbu oglasa svojim internetskim aktivnostima, a u budućnosti će dobiti novu mogućnost. Prvo u SAD-u, a od početka sljedeće godine i diljem svijeta, Google će proširiti opciju upravljanja oglasima te će korisnici moći upravljati prilagodbom oglasa vezanih posebno uz kategorije kockanja i alkohola.

WhatsApp i društvene mreže (Foto: Getty Images) Oglasi dolaze u WhatsApp, samo je pitanje vremena

Iz Googlea kažu kako ta opcija ne garantira da im se takvi oglasi neće 100 posto prikazivati te će uvijek postojati mogućnost da se poneki takav oglas pojavi, no općenito će se njihovo prikazivanje smanjiti. Vjerujemo da je nova opcija važan korak prema boljem korisničkom izboru i kontroli, poručili su na službenom blogu iz Googlea naglašavajući kako će nastaviti s razvojem opcija koje će korisnicima omogućiti još veću kontrolu nad oglasima i oglašivačkim iskustvima.

Izvor: TechCrunch
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju