Dell očito nema stila i smisla izraditi pravu reklamu. Također, jasno je kako plivaju kontra struje, jer dok svi ciljaju na emocije korisnika, Dell želi iskoristiti veliki trend selfija kako bi promovirao svoje proizvode. 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Dell svi znamo po dobrim stolnim računalima i laptopima, no ne i po tabletima i smartphoneima. U novoj kampanji u središtu pozornosti je Dellov tablet, no poanta je da na stranicama gdje se kampanja odvija, te na službenim stranicama, nigdje u prvom planu nema Dellovog tableta. 

Isto tako, tko s tabletom radi selfije? Naravno može se, no nije li lakše to napraviti smartphoneom? Bilo kako bilo, Dell želi pokazati da je kreativan, no meni se ovo ne čini nimalo kreativna reklama, jer svi znamo kako se radi selfi i ne treba nam još jedna “škola” za tako nešto. 

Osobno, meni je ova kampanja velik promašaj za Dell, no vi prosudite sami. U nastavku možete vidjeti video reklamu, a na Tumblru možete vidjeti kako sve zajedno izgleda.