Dellova “selfie” kampanja za nove proizvode je potpuni promašaj

Dell očito nema stila i smisla izraditi pravu reklamu. Također, jasno je kako plivaju kontra struje, jer dok svi ciljaju na emocije korisnika, Dell želi iskoristiti veliki trend selfija kako bi promovirao svoje proizvode.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 29.06.2014. / 12:28

Dellova “selfie” kampanja za nove proizvode je potpuni promašaj

Dell očito nema stila i smisla izraditi pravu reklamu. Također, jasno je kako plivaju kontra struje, jer dok svi ciljaju na emocije korisnika, Dell želi iskoristiti veliki trend selfija kako bi promovirao svoje proizvode. 

Dell svi znamo po dobrim stolnim računalima i laptopima, no ne i po tabletima i smartphoneima. U novoj kampanji u središtu pozornosti je Dellov tablet, no poanta je da na stranicama gdje se kampanja odvija, te na službenim stranicama, nigdje u prvom planu nema Dellovog tableta. 

Isto tako, tko s tabletom radi selfije? Naravno može se, no nije li lakše to napraviti smartphoneom? Bilo kako bilo, Dell želi pokazati da je kreativan, no meni se ovo ne čini nimalo kreativna reklama, jer svi znamo kako se radi selfi i ne treba nam još jedna “škola” za tako nešto. 

Osobno, meni je ova kampanja velik promašaj za Dell, no vi prosudite sami. U nastavku možete vidjeti video reklamu, a na Tumblru možete vidjeti kako sve zajedno izgleda.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti