Domaća aplikacija oduševila korisnike: U manje od tri mjeseca postala hit među onima koji žele uštedjeti

Čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu.

Martina Čizmić | 02.08.2022. / 10:33

Josip Muller (Foto: Josip Muller)

Da Hrvati vole sniženja, nije tajna. No, često je traženje najpovoljnije ponude ili akcije dugotrajno, pa mnogi jednostavno odustanu i plate skuplje. 

Upravo je to željela promijeniti ekipa domaćih programera koja je osmislila aplikaciju 33%. Radi se o mobilnoj aplikaciji s pregledom akcijskih popusta na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. U prijevodu, ako tražite neki artikl na akciji, jednostavno ga možete pronaći u aplikaciji. 

Da je to bio pun pogodak, pokazuje činjenica da je u manje od tri mjeseca od lansiranja aplikacije izbila na sam vrh najtraženijih aplikacija za mobilne telefone. Korisnicima je postala dostupna početkom svibnja, a do kraja srpnja izbila je na prvo mjesto aplikacija za mobilne telefone u kategoriji besplatnih aplikacija za kupovinu u Hrvatskoj. 

Do fakulteta online, ilustracija Budući studenti FOI mogu upisati iz vlastitog doma, zahvaljujući dvjema aplikacijama

Podatak je to koji prikazuje ljestvica najpopularnijih aplikacija 31. srpnja na Trgovini Play (Android) i App Storeu (iPhone) – s kojih se ova aplikacija može skinuti i koristiti potpuno besplatno. Aplikacija 33% u popularnosti je pretekla sve aplikacije pojedinih maloprodajnih lanaca te tako dodatno potvrdila rezultate istraživanja zbog kojih je i lansirana – čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu.

Jako smo zadovoljni nevjerojatnim rastom broja korisnika te činjenicom da je korištenje naše aplikacije iznad naših najoptimističnijih predviđanja. Iznimno nam je drago da su jedinstvene značajke naše aplikacije, poput personaliziranog iskustva i kreiranja liste omiljenih proizvoda, prepoznate od strane korisnika koji su 33% odlučili instalirati na svoje mobilne telefone i aktivno ga koristiti. Povratne informacije koje dobivamo od korisnika pokazuju kako ih je oduševio user-friendly pristup, odnosno jednostavna pretraga i vidljiv prikaz traženih proizvoda na akciji. Vrlo je vjerojatno da je i situacija s rastućom inflacijom i divljanjem cijena u maloprodaji pridonijela takvoj popularnosti naše aplikacije jer s njom svi mogu na jednom mjestu vrlo jednostavno i pregledno pronaći i 'uloviti' akcijske ponude svojih omiljenih i najčešće korištenih proizvoda te tako ostvariti značajne uštede u odnosu na sve veće redovne cijene na maloprodajnim policama, ističe Josip Muller, jedan od autora aplikacije.

Ika Aplikacija za povratak u prošlost: Priča o povijesti opatijskog kraja

Naglašava kako u doba velikog rasta cijena i smanjene kupovne moći aplikacija kao što je 33% predstavlja vrlo koristan alat za potrošače pomoću kojega se djelomično mogu ublažiti efekti galopirajuće inflacije. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti