Domaća IT tvrtka nagrađena za svoje inovativno pandemijsko rješenje korišteno diljem svijeta

Infobitovo rješenje besplatno je implementirano za preko 45 ministarstava zdravstva zemalja diljem svijeta, a do sada je putem tog chata izmijenjeno 70 milijuna poruka.

Martina Čizmić | 25.02.2021. / 12:50

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Infobip je osvojio globalnu nagradu za najbolje mobilno rješenje u kategoriji COVID-19 Mobile Response na ovogodišnjoj dodjeli MEFFYS nagrada koju organizira Mobile Ecosystem Forum. Kako su objavili iz vodnjanske IT kompanije, nagrađeni su zahvaljujući vlastitom chatbot rješenju koje je tvrtka besplatno implementirala za preko 45 ministarstava zdravstva u zemljama diljem svijeta.

U suradnji s WhatsAppom omogućili su transparentnu i pravovremenu komunikaciju ministarstava zdravstva s građanima, a sve s ciljem sprječavanja širenja krivih i netočnih informacija vezanih uz koronavirus. Građani su mogli tako na jednome mjestu, putem javno dostupnog broja, odnosno chatbota na WhatsAppu, brzo i jednostavno dobiti provjerene i točne informacije o koronavirusu, ali i najnovije obavijesti oko, primjerice, mogućnosti testiranja, putovanja ili lokalnih mjera.

Od samog početka pandemije bili smo usmjereni na to da kao tehnološka tvrtka pomognemo državama i ministarstvima u postizanju efikasnije i kvalitetnije komunikacije sa stanovništvom. Naši zaposlenici i timovi uložili su velike napore, pogotovo u tom početnom periodu inicijative kada je bilo najpotrebnije, te smo u rekordnim vremenima ostvarili kontakte i implementirali naša chatbot rješenja diljem svijeta. Drago nam je da se naša solucija pokazala korisnom i uspješnom u velikom broju država, poručio je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa.

Infobipovo chatbot rješenje na WhatsAppu implementirala su, između ostalih, ministarstva zdravstva Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Njemačke, Indije i Nigerije, kao i odjel Svjetske zdravstvene organizacije koji djeluje na području jugoistočne Azije. Ukupno je gotovo 5 milijuna ljudi koristilo Infobipovo chatbot rješenje, a do sada je izmijenjeno 70 milijuna poruka između ministarstava zdravstva zemalja uključenih u inicijativu i građana.

Podsjetimo, Infobip je također sudjelovao u implementaciji i pokretanju chatbota Andrija za Ministarstvo zdravstva Hrvatske, koji je tijekom pandemije građanima omogućio da na brz i jednostavan način dođu do informacija vezanih uz simptome zaraze koronavirusom i mogućnosti testiranja. 

Chatbot (Foto: Getty Images) Digitalni asistent Andrija pomoći će vam da procijenite jeste li zaraženi koronavirusom

Godišnja dodjela MEFFYS nagrada, kako stoji na službenim stranicama organizatora, prepoznaje i ističe tvrtke pionire mobilne komunikacije koje uvode nove trendove, tehnologije i poslovne modele unaprjeđujući globalni mobilni ekosustav u korist korisnika.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti