Način na koji komuniciramo tijekom stoljeća se veoma promijenio. Od prvih slika u špiljama, preko hijeroglifa i piktograma pa do abecede i videa.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Primjena pesticida, ilustracija Trajni poremećaji Zabrinjavajući rezultati istraživanja: Poznati pesticid povezan je s raširenim abnormalnostima mozga kod djece Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena

No, čini se kako smo zapravo napravili puni krug. Barem ako je suditi prema podacima iz istraživanja koje je provela platforma za mobilno dijeljenje GIF-ova, Tenor.

Tako čak 70 posto Amerikanaca radije bira vizualne načine izražavanja kao što su emoji, različite sličice ili GIF-ovi kad se dopisuju s prijateljima ili koriste mobilne aplikacije za komunikaciju.

Naime, čak 77 posto ispitanika vjeruje da korištenjem animacija, slika i drugih vizualnih načina izražavanja lakše mogu izraziti svoje misli i osjećaje.

Zanimljivo, 69 posto ljudi osjeća se povezano s drugim ljudima s kojima se često dopisuju i koriste slike uz slova.

Osim toga, treba istaknuti kako 59 posto ljudi lakše izražava svoje osjećaje kad koriste slike i emojije nego kad ih moraju izgovoriti u, primjerice, telefonskom razgovoru.

"Nevjerojatan pomak prema vizualnoj komunikaciji izravan je rezultat naših mobilnih stilova života i sve važnije uloge slanja poruka, koju potiče masovno korištenje pametnih telefona diljem svijeta", istaknuo je direktor Tenora, David McIntosh te dodao kako se čak 90 posto pretraga GIF-ova fokusira na prikazivanje emocija.

To i ne iznenađuje s obzirom na to da čak 65 posto korisnika upravo GIF-ove koristi kako bi izrazili svoju osobnost ili emociju, a više od polovice kako bi učinili razgovor zabavnijim.

Žene najčešće koriste animacije i emojije kako bi izrazile sreću, dok im muškarci pribjegavaju kako bi razbili napetost u razgovoru.

Općenito, žene su sklonije korištenju emojija i animacija kako bi izrazile svoje emocije i raspoloženje u razgovoru.