Facebook će predstaviti novi oblik interakcije na oglasima

Oglasi na Facebooku mogu uvelike doprinijeti oglašivaču koji želi čim prije svoje proizvode ili usluge predstaviti čim većem broju ljudi.

Zimo
Zimo
Zimo | 03.10.2011. / 08:40 komentari
Facebook će predstaviti novi oblik interakcije na oglasima

Oglasi na Facebooku mogu uvelike doprinijeti oglašivaču koji želi čim prije svoje proizvode ili usluge predstaviti čim većem broju ljudi.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Tu do izražaja dolaze Facebook oglasi koji su posebni po tome što ih možete usmjeriti na specifične skupine, bilo dobne, prema spolu, prema obrazovanju, zanimanju ili sličnom.

Iako smo svi više manje upoznati sa načinom kako funkcioniraju Facebook oglasi, kompanija će uskoro objaviti novi način i interakcije korisnika sa oglasima.

Naime, Facebook će omogućiti korisnicima koji će lajkati oglas da vide komentare drugih korisnika na taj isti oglas. Vjeruje se kako će display oglasi biti efikasniji ukoliko vidite preporuku vaših prijatelja.

Zanimljivo je spomenuti da istraživanje koje je Facebook proveo sa analitičkom tvrtkom comScore pokazuje da su fanovi i prijatelji fanova Starbucksa proveli 8 posto više vremena u njihovim kavanama nego ostali internet korisnici.

Evo kako će izgledati novi društveni oglasi.

Via Mashable

Vezane vijesti