Peter Hutton novi je zaposlenik Facebooka, što površnim pratiteljima društvenih mreža neće značiti previše, ali onima koji se ozbiljnije bave praćenjem sportskih prijenosa i streaminga sportskih događaja ova će vijest otkriti puno toga.

Jer Peter Hutton trenutačno je glavni direktor Eurosporta, čovjek kojega mnogi smatraju istinskim guruom i veteranom kada su u pitanju prava za otkup i distribuciju sportskih prijenosa pojedinih događaja. I ovo je nedvojbeni dokaz kako Facebook, kada je u pitanju osnivanje “vlastitog TV programa” i otkupa prava za sportske prijenose misli i te kako ozbiljno.

Tako je primjerice Peter Hutton suvlasnik agencije za prodaju i distribuciju TV prava MP & Silva, preko koje je svojedobno pomogao američkoj TV kompaniji Fox Sports da sportske događaje na koje ima prava kvalitetnije plasira izvan Sjedinjenih Američkih Država. Otkako je u Eurosportu, uspio je tržište ovog specijaliziranog sportskog TV kanala plasirati na čak 52 svjetska tržišta.

Nema nikakve sumnje kako je Facebook ovim poslovnim potezom potvrdio kako će u bliskoj budućnosti sve ozbiljnije konkurirati etabliranim TV postajama kada je u pitanju prijenos raznih sportskih događaja, poput nogometne Lige prvaka