Peter Hutton novi je zaposlenik Facebooka, što površnim pratiteljima društvenih mreža neće značiti previše, ali onima koji se ozbiljnije bave praćenjem sportskih prijenosa i streaminga sportskih događaja ova će vijest otkriti puno toga.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Jer Peter Hutton trenutačno je glavni direktor Eurosporta, čovjek kojega mnogi smatraju istinskim guruom i veteranom kada su u pitanju prava za otkup i distribuciju sportskih prijenosa pojedinih događaja. I ovo je nedvojbeni dokaz kako Facebook, kada je u pitanju osnivanje “vlastitog TV programa” i otkupa prava za sportske prijenose misli i te kako ozbiljno.

Tako je primjerice Peter Hutton suvlasnik agencije za prodaju i distribuciju TV prava MP & Silva, preko koje je svojedobno pomogao američkoj TV kompaniji Fox Sports da sportske događaje na koje ima prava kvalitetnije plasira izvan Sjedinjenih Američkih Država. Otkako je u Eurosportu, uspio je tržište ovog specijaliziranog sportskog TV kanala plasirati na čak 52 svjetska tržišta.

Nema nikakve sumnje kako je Facebook ovim poslovnim potezom potvrdio kako će u bliskoj budućnosti sve ozbiljnije konkurirati etabliranim TV postajama kada je u pitanju prijenos raznih sportskih događaja, poput nogometne Lige prvaka