Facebook je angažirao gurua za sportska TV prava

Facebook je najnovijom akvizicijom dokazao kako vrlo ozbiljno ulazi na tržište TV streaminga.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 22.01.2018. / 09:31 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Peter Hutton novi je zaposlenik Facebooka, što površnim pratiteljima društvenih mreža neće značiti previše, ali onima koji se ozbiljnije bave praćenjem sportskih prijenosa i streaminga sportskih događaja ova će vijest otkriti puno toga.

tri vijesti o kojima se priča Mladić tipka na mobitel, ilustracija Rizik za sigurnost Imate neku od ovih aplikacija na svom pametnom telefonu? Odmah je izbrišite BYD Seal 06 EV Cjenovni rat Kinezima je cijenom gotovo nemoguće konkurirati: Za jednu Teslu, dobijete 2 BYD-ova nova Seala Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London?

Jer Peter Hutton trenutačno je glavni direktor Eurosporta, čovjek kojega mnogi smatraju istinskim guruom i veteranom kada su u pitanju prava za otkup i distribuciju sportskih prijenosa pojedinih događaja. I ovo je nedvojbeni dokaz kako Facebook, kada je u pitanju osnivanje “vlastitog TV programa” i otkupa prava za sportske prijenose misli i te kako ozbiljno.

Tako je primjerice Peter Hutton suvlasnik agencije za prodaju i distribuciju TV prava MP & Silva, preko koje je svojedobno pomogao američkoj TV kompaniji Fox Sports da sportske događaje na koje ima prava kvalitetnije plasira izvan Sjedinjenih Američkih Država. Otkako je u Eurosportu, uspio je tržište ovog specijaliziranog sportskog TV kanala plasirati na čak 52 svjetska tržišta.

Nema nikakve sumnje kako je Facebook ovim poslovnim potezom potvrdio kako će u bliskoj budućnosti sve ozbiljnije konkurirati etabliranim TV postajama kada je u pitanju prijenos raznih sportskih događaja, poput nogometne Lige prvaka

Vezane vijesti

Još vijesti