Facebook sve ozbiljnije kreće u svijet TV produkcije

Nastojanja Facebooka da postane “sve u jedan” mjesto na internetu konstantno otvaraju nove horizonte

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 09.09.2017. / 15:12 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Facebook je godinama najveća društvena mreža na svijetu i jedina koja je uspjela dosegnuti nevjerojatnu granicu od dvije milijarde korisnika. Ali, Facebook realno više nije samo društvena mreža ili nije samo društvena mreža, već se polako ali sigurno pretvara u istinskog mastodonta, giganta i multimedijsku platformu na webu koja želi konkurirati svima i u svačemu. Ono što mogu, naprave sami, ono što eventualno ne mogu osmisliti unutar kuće, kupe za ogromne novce i iz toga generiraju dodatni profit, a kao što znamo nije im strano ni besramno kopiranje tuđih ideja i mogućnosti ali sve je to valjda dio zabave…

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Nije novost da Facebook želi ozbiljnije, ali doista u punom smislu te riječi, zagaziti na tržište video produkcije. Već smo pisali kako Facebook ima planove korisnicima pružati vlastiti TV program a da se ne radi samo o ideji koja se može tretirati kao trenutačni hir pokazuju i nove vijesti ozbiljnih tržišnih analitičara. Nema apsolutno nikakve dvojbe kako je Facebook odluči ono što mnogima možda izgleda nemoguće - konkurirati najvećim produkcijskim i video distribucijskim platformama na svijetu. Da, HBO, Netflix, Amazon i Hulu, kao i brojni drugi, mogli bi vrlo brzo na tržištu imati novog, ekstremno ozbiljnog igrača…

Naime, Facebook je zagrabio duboko u sef i odlučio uložiti milijardu američkih dolara u razvoj vlastite TV produkcije. Ulaganja su planirana za 2018 godinu i iako se svi slažu kako su etablirane kompanije i njihove platforme u prednosti, Facebook ima adut kakav nema nitko drugi, a taj se krije u spomenutoj brojci od dvije milijarde aktivnih korisnika. Takvu bazu nema nitko, pa nam se sve nekako čini kako će Facebook polako ali sigurno i na ovom polju napraviti istinska čudesa. Koliko god mnogima to izgledalo kao nemoguća misija.

Vezane vijesti