Tek što je predstavljena aplikacija ZET-a za mobitele kojom se kupuju karte, iskrsnuli su problemi.
Građani koji su skinuli aplikaciju i registrirali se, a istovremenu imaju i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je fizička kartica deaktivirana, piše Jutarnji list.
Poštovani, sredstva koja su ostala na e-novčaniku pretplatne kartice ne mogu se više koristiti jer je pretplatna kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana. Sada možete otići na bilo koje ZET-ovo prodajno mjesto kako biste privremeno deaktivirali mobilnu aplikaciju i aktivirali karticu.
Nakon što potrošite sva sredstva s kartice, možete ponovo sami aktivirati mobilnu aplikaciju. Nemoguće je koristiti i karticu i mobilnu aplikaciju istovremeno, jedno drugo isključuje, navodi se u poruci u aplikaciji Moj ZET.
Kako je moguće da je došlo do ovakve pogreške koja će mnogim građanima oduzeti vrijeme i novac za odlazak na njihova prodajna mjesta i zašto građani nisu prije upozoreni da mogu očekivati ovakvo što, pitali smo ZET.
Njihov odgovor možete pročitati OVDJE.