Građani skinuli aplikaciju Moj ZET pa dobili šokantnu poruku: Pogledajte o čemu je riječ

Dio građana skinuo je aplikaciju ZET-a i ostao zaprepašten porukom koja im je stigla u aplikaciji. Da bi riješili problem - moraju otići u ZET.

M.V. | 31.05.2023. / 18:16

Ilustracija
Ilustracija (Foto: Ivana Nobilo / CROPIX)

Tek što je predstavljena aplikacija ZET-a za mobitele kojom se kupuju karte, iskrsnuli su problemi.

Građani koji su skinuli aplikaciju i registrirali se, a istovremenu imaju i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je fizička kartica deaktivirana, piše Jutarnji list.

Naljepnica u ZET-u Isprobali smo ZET-ovu aplikaciju za kupovinu digitalnih karata: Evo kako funkcionira i što sve morate znati

Poštovani, sredstva koja su ostala na e-novčaniku pretplatne kartice ne mogu se više koristiti jer je pretplatna kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana. Sada možete otići na bilo koje ZET-ovo prodajno mjesto kako biste privremeno deaktivirali mobilnu aplikaciju i aktivirali karticu.

Nakon što potrošite sva sredstva s kartice, možete ponovo sami aktivirati mobilnu aplikaciju. Nemoguće je koristiti i karticu i mobilnu aplikaciju istovremeno, jedno drugo isključuje, navodi se u poruci u aplikaciji Moj ZET.

ZET-ova aplikacija Zagrepčani napokon karte za ZET mogu kupiti i preko mobilnog telefona

Kako je moguće da je došlo do ovakve pogreške koja će mnogim građanima oduzeti vrijeme i novac za odlazak na njihova prodajna mjesta i zašto građani nisu prije upozoreni da mogu očekivati ovakvo što, pitali smo ZET.

Njihov odgovor možete pročitati OVDJE.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti