Hoće li vas AI zamijeniti? Saznajte na petoj CRO Commerce konferenciji

Tema je ovogodišnje konferencije “Humans vs Machines”, kojom se želi motivirati sudionike da se okrenu prema budućnosti i educirati ih za sve što umjetna inteligencija (AI) donosi u svijetu online prodaje.

Martina Čizmić | 04.09.2023. / 16:43

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Ovu godinu obilježio je dolazak umjetne inteligencije na velika vrata. Kakve su se promjene već dogodile, a koje nas tek čekaju, najbolje zna udruga eCommerce Hrvatska koja okuplja preko 500 hrvatskih trgovaca koji prodaju preko interneta, te uskoro organizira petu CRO Commerce konferenciju (powered by Paket24).

Jubilarna konferencija u organizaciji trgovaca održat će se 29.9. na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu pod temom “Humans vs Machines”, a osim prezentacija na temu AI-a, sudionici će slušati predavanja i radionice na kojima će sudjelovati brojni eCommerce stručnjaci iz Hrvatske i regije.

Što nam donosi ChatGPT?

Iako umjetna inteligencija zasad ne može u potpunosti zamijeniti neko radno mjesto, svi pokazatelji nam govore da će se mnoge profesije morati prilagoditi novom načinu rada, u kojem će opstati samo oni koji znaju kako koristiti AI alate poput ChatGPT-a.

Stoga je tema ovogodišnje konferencije “Humans vs Machines”, kojom se želi motivirati sudionike da se okrenu prema budućnosti i educirati ih za sve što umjetna inteligencija (AI) donosi u svijetu online prodaje.

Primjerice, mnogi trgovci već uveliko koriste ChatGPT u svrhu pisanja opisa proizvoda, oglasa i blogova, dok ga neki koriste i u svrhu pripreme marketinških planova i analize poslovanja, čime štede i vrijeme i novac.

Istraživanje pokazalo da ¾ stanovništva kupuje na internetu

Geopost je sedmu godinu za redom proveo istraživanje E-shopper barometar na bazi od 36.000 intervjua obavljenih online u 22 europske i devet zemalja izvan EU.

S obzirom na rat u Ukrajini i njegove gospodarske posljedice, europski e-kupci i dalje vode računa o cijenama, dok su hrvatski online kupci aktivniji u traženju velikih popusta, i to puno više od ostatka Europe. Čak 70% redovnih online kupaca se veseli velikim sniženjima kao što su Black Friday, Cyber Monday i sezonske rasprodaje, dok ih 62% smatra da kupnja putem interneta štedi novac.

Više o rezultatima najnovijeg istraživanja, koje donosi važne informacije o razvoju e-trgovine i zaključke o najnovijim trendovima online kupnje, također će biti objavljeno na CRO Commerce konferenciji.

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan uz predstavnike Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, koji su partneri konferencije. Nakon uvodnog dijela, predavanja će se podijeliti na dvije pozornice gdje će posjetitelji moći saznati koje novosti donosi AI tehnologija, kako odabrati najbolju dostavnu službu za svoje poslovanje, koji su najnoviji trendovi u eCommercu i kako povećati profitabilnost webshopa.

Neće biti izostavljene ni goruće ovogodišnje teme o promjenama u Google Analyticsu, te nove zakonske promjene u trgovanju.

Više informacija možete pronaći na službenoj stranici konferencije.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti