Hoćete li se i vi priključiti ovoj posebnoj 'humanitarnoj' akciji na Facebooku?

Idućih mjesec dana Svjetsko nogometno prvenstvo dominirati će na svim meridijanima, u medijima, na društvenim mrežama, a kako je počelo, tko zna kakva nas još „veselja“ očekuju...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 13.06.2014. / 12:50 komentari
Hoćete li se i vi priključiti ovoj posebnoj 'humanitarnoj' akciji na Facebooku?

Idućih mjesec dana Svjetsko nogometno prvenstvo dominirati će na svim meridijanima, u medijima, na društvenim mrežama, a kako je počelo, tko zna kakva nas još „veselja“ očekuju...

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Svi su se navedeni „faktori“ fokusirali na svjetsku smotru najboljih reprezentacija svijeta, koje će u idućih mjesec dana „ganjati“ naslov vladara na globusu. Hrvatska je, eto, imala čast otvoriti SP protiv domaćina, što je zaludilo sve, ne samo ovdje, nego širom svijeta, očekivao se konačni spektakl, na kraju je ispala totalna blamaža. U glavnoj se ulozi, umjesto nogometaša našao japanski nogometni sudac Yuichi Nishimura, koji je ekspresno postao državni neprijatelj broj je, zapravo bolje bi bilo reći globalni neprijatelj broj jedan, jer nakon što je „izmasakrirao“ Hrvatsku i gurnuo pobjedu u ruke Brazilaca, po njemu su „opleli“ svi svjetski mediji...

Ali, da ne bi sve ostalo na crnilu, nemoći, optužbama na račun Japanca i Svjetske nogometne federacije (FIFA), kao i uvijek u ovakvim situacijama na površinu je isplivala općepoznata sklonost Hrvata za ciničnim, sarkastičnim i, barem se meni čini, poprilično zabavnim idejama. Jedna od takvih danas se pojavila na Facebooku, najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu, gdje je pokrenuta humanitarna akcija kakvu se rijetko vidi. Naziv će reći sve: „Kupimo japanskom sucu naočale“, poplava komentara (među kojima, nažalost, ima i onih koje ne spadaju u domenu humora) i raznih „doskočica“ na račun japanskog arbitra oduševila je mnoge.

„Lajkovi“ rastu iz minute u minutu, u trenutku pisanja ovog teksta brojka je premašila 72.000, ne sumnjamo da će se uzlet nastaviti. Ako se i vi želite priključiti ovoj posebnoj Facebook humanitarnoj akciji, to možete učiniti ovdje.  

Vezane vijesti