Honor i Huawei dominiraju kineskim tržištem pametnih telefona

Analitička kompanija IDC objavila je preliminarne podatke za tržište pametnih telefona u Kini.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 29.04.2024. / 13:25 komentari
Honor Magic6 Pro (Foto: Honor)

Na tržištu pametnih telefona u Kini u prvom kvartalu ove godine zabilježen je rast prodaje pametnih telefona od 6,5 posto, a došlo je i do zanimljivih promjena na vrhu. Od skoro 70 milijuna smartphonea koji su tijekom prva tri mjeseca ove godine isporučeni u toj zemlji, najviše su ih isporučila dva kineska brenda - Honor i Huawei.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Honor Magic6 Pro Honor Magic6 Pro stigao u Hrvatsku i pokazao sve svoje sposobnosti

Prema podacima International Data Corporation (IDC), prvo je mjesto pripalo Honoru, čije su isporuke u prvom kvartalu porasle za 13,2 posto, pri čemu posebno treba spomenuti isporuke serije Magic6 koje su u prva tri mjeseca premašile kombinirane isporuke prethodne generacije u prva dva kvartala. HONOR se pozicionirao na prvom mjestu, zahvaljujući svom dobro zaokruženom portfelju proizvoda i Magic6 seriji koja dolazi s popularnim AI značajkama, istaknuo je Arthur Guo, viši istraživački analitičar iz IDC-a.

Honor je zauzeo 17,1 posto tržišta, dok se na drugom mjestu s porastom od čak 110 posto približio Huawei, čiji je udio porastao na 17 posto. Treće mjesto pripada još jednoj kineskoj kompaniji, Oppu, koji je zauzeo 15,7 posto tržišnog udjela, no u odnosu na isti kvartal prošle godine završili su u minusu većem od 15 posto, a u minusu je završio i Apple koji se nalazi na četvrtom mjestu s udjelom od 15,6 posto. Na popisu 5 najpopularnijih mobilnih brendova u Kini nalazi se još i Vivo koji je također zabilježio pad udjela na tržištu te je, prema IDC-u, zauzeo 14,6 posto.

Huawei Huawei izuzetno zadovoljan s 2023. godinom, najavljuju još bolju 2024.

Ono što treba naglasiti jest da iz IDC-a kažu kako je riječ o preliminarnim podacima koji su podložni promjeni, a zanimljivo je kako se oni prilično razlikuju od ranije objavljenih podataka Counterpointa. Prema ovoj analitičkoj kompaniji, u prva tri mjeseca dominantna tvrtka na kineskom tržištu bila je Vivo koji je zauzeo 17,4 posto tržišta, Honor je drugi (16,1 posto), Apple je treći s 15,7 posto, dok se Huawei nalazi na četvrtom mjestu s udjelom od 15,5 posto.

Izvor: GSM Arena
 

Vezane vijesti