Honor i Huawei dominiraju kineskim tržištem pametnih telefona

Analitička kompanija IDC objavila je preliminarne podatke za tržište pametnih telefona u Kini.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 29.04.2024. / 13:25

Honor Magic6 Pro (Foto: Honor)

Na tržištu pametnih telefona u Kini u prvom kvartalu ove godine zabilježen je rast prodaje pametnih telefona od 6,5 posto, a došlo je i do zanimljivih promjena na vrhu. Od skoro 70 milijuna smartphonea koji su tijekom prva tri mjeseca ove godine isporučeni u toj zemlji, najviše su ih isporučila dva kineska brenda - Honor i Huawei.

Honor Magic6 Pro Honor Magic6 Pro stigao u Hrvatsku i pokazao sve svoje sposobnosti

Prema podacima International Data Corporation (IDC), prvo je mjesto pripalo Honoru, čije su isporuke u prvom kvartalu porasle za 13,2 posto, pri čemu posebno treba spomenuti isporuke serije Magic6 koje su u prva tri mjeseca premašile kombinirane isporuke prethodne generacije u prva dva kvartala. HONOR se pozicionirao na prvom mjestu, zahvaljujući svom dobro zaokruženom portfelju proizvoda i Magic6 seriji koja dolazi s popularnim AI značajkama, istaknuo je Arthur Guo, viši istraživački analitičar iz IDC-a.

Honor je zauzeo 17,1 posto tržišta, dok se na drugom mjestu s porastom od čak 110 posto približio Huawei, čiji je udio porastao na 17 posto. Treće mjesto pripada još jednoj kineskoj kompaniji, Oppu, koji je zauzeo 15,7 posto tržišnog udjela, no u odnosu na isti kvartal prošle godine završili su u minusu većem od 15 posto, a u minusu je završio i Apple koji se nalazi na četvrtom mjestu s udjelom od 15,6 posto. Na popisu 5 najpopularnijih mobilnih brendova u Kini nalazi se još i Vivo koji je također zabilježio pad udjela na tržištu te je, prema IDC-u, zauzeo 14,6 posto.

Huawei Huawei izuzetno zadovoljan s 2023. godinom, najavljuju još bolju 2024.

Ono što treba naglasiti jest da iz IDC-a kažu kako je riječ o preliminarnim podacima koji su podložni promjeni, a zanimljivo je kako se oni prilično razlikuju od ranije objavljenih podataka Counterpointa. Prema ovoj analitičkoj kompaniji, u prva tri mjeseca dominantna tvrtka na kineskom tržištu bila je Vivo koji je zauzeo 17,4 posto tržišta, Honor je drugi (16,1 posto), Apple je treći s 15,7 posto, dok se Huawei nalazi na četvrtom mjestu s udjelom od 15,5 posto.

Izvor: GSM Arena
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti