Hrvatska turistička zajednica pobjednik u kategoriji “Best Usage of Social Media” u Londonu

HTZ i Httpool pokupili su prestižnu nagradnu u Londonu na City Nation Place forumu u kategoriji “Best Usage of Social Media”.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 11.11.2015. / 15:23 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je "skrivena" zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u SAD-u. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji "selfie" tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 selfija koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.

Priča o "selfie" natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.

Vezane vijesti