Hrvatska turistička zajednica pobjednik u kategoriji “Best Usage of Social Media” u Londonu

HTZ i Httpool pokupili su prestižnu nagradnu u Londonu na City Nation Place forumu u kategoriji “Best Usage of Social Media”.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 11.11.2015. / 15:23 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je "skrivena" zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u SAD-u. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji "selfie" tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 selfija koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.

Priča o "selfie" natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.

Vezane vijesti