Iako je u Hrvatskoj dvostruko manje internet korisnika, kompanije ulažu 5,6 puta više novaca u internet oglašavanje nego što je to slučaju u susjednoj nam Srbiji.
Istraživanje koje je provela kompanija Huge Media iz Srbije, na području ove dvije zemlje, pokazuje ogroman porast budžeta na internet oglašavanje, pa je tako u Hrvatskoj zabilježen rast budžeta od 31%, dok je u Srbiji čak 160%.
Doduše iznosi koji se ulažu u Hrvatskoj i Srbiji drastično se razlikuju pa je tako u Srbiji 2009. godine uloženo 2.5 milijuna eura, dok je u 2010. uloženo 6.5 milijuna eura. U Hrvatskoj je situacija drugačija pa je tako u 2009. uloženo 15.2 milijuna, a u 2010. 20 milijuna eura, piše Huge Media.
Ukupni broj internet korisnika u Hrvatskoj je 2.224.000 dok je u Srbiji taj broj skoro dvostruko veći odnosno 4.107.000.
Što se tiče ulaganja u ostale medije, zbog utjecaja svjetske krize bilježi se pad budžeta za oglašavanje pa tako i Hrvatska i Srbija variraju iz godine u godinu glede oglašavanja na TV-u, tiskovinama i radiju.
Kompletno izvješće koji su proveli studenti Fakulteta organizacije u Srbiji -- smjer informatika, a koji su radili u Huge Mediji na ljetnoj praksi, možete preuzeti na njihovim strancima ili kliknite na sliku kako bi preuzeli dokument u PDF-u.