Preostalo je još svega nekoliko dana do kraja kampanje Kickstarter za inovativni modularni stol Modulos iz Hrvatske. Tijekom kampanje, koja je započela 31. kolovoza, a trajat će do 10. listopada, Modulos je prikupio narudžbe iz brojnih zemalja diljem svijeta, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Švicarsku, Nizozemsku i Njemačku, a među njima je i značajan broj onih koji su podržali kampanju simboličnim iznosima od 10 i 20 dolara.

Većinom se radi o osobama iz SAD-a i Hrvatske, ali i iz Velike Britanije, Nizozemske, Njemačke, Francuske, Švicarske i Urugvaja. Dobili smo i razne simbolične donacije iz drugih zemalja diljem svijeta, otkrio nam je osnivač Modulosa Matej Grozdanović.

Veći dio prikupljenih sredstava bit će uložen u prvu fazu proizvodnje s kojom se kreće odmah po završetku kampanje, dok će ostatak biti iskorišten za daljnji razvoj proizvoda i branda.

Osim probijanja cilja na Kickstarteru, iznimno smo zadovoljni i cjelokupnim feedbackom na proizvod, s obzirom na to da je i “ispipavanje” tržišta bio jedan od ciljeva kampanje. Tijekom proteklih mjesec dana dobili smo brojna priznanja za kvalitetu proizvoda, i od struke i od brojnih potencijalnih krajnjih kupaca. Ujedno, jako nam je puno pomoglo i to što su priču o Modulosu prenijeli brojni domaći i strani mediji, poput uglednog Mashablea, T3-a, AskMena. Svaka kupnja i donacija u ovoj fazi plasiranja proizvoda i više je nego dragocjena, pa, ako vam se sviđa naš proizvod i priča, kampanju još uvijek možete podržati na Kickstarteru, rekao je Grozdanović.

Tijekom cijele kampanje paralelno se, uz promociju, u suradnji s Panonskim drvnim centrom kompetencija naporno radilo i na daljnjem razvoju i testiranju proizvoda i proizvodnih procesa, pa je tako tijekom kampanje predstavljeno i nekoliko novih modula koje će naručitelji moći odabrati kao nadogradnju postojećih setova: Twist modul sa strujnim utičnicama ugrađenima u površinu modula, Rotary modul s utorom za tablet koji se može okretati oko svoje osi te Wireless Charging modul s ugrađenim visokokvalitetnim bežičnim punjačem.

Nakon završetka kampanje čekamo isplatu sredstava od strane Kickstartera i čim prije krećemo u proizvodnju naručenih primjeraka. Također nas čekaju i razna dodatne radnje, poput finaliziranja dizajna pakiranja. Paralelno već krećemo raditi na razvoju daljnjih modela modula i idemo u drugu fazu zaprimanja narudžbi online. S druge strane, radimo i na finalnom postavljanju tvrtke u Hrvatskoj kako bismo mogli početi nuditi Modulos i poslovnim subjektima u Hrvatskoj, s obzirom na to da smo s te strane dobili puno upita, rekao je Grozdanović za Zimo.hr.

Osim uspješne kampanje Kickstarter i sjajnih kritika na proizvod, Modulos je postao i dijelom programa Startup Factory Zagreb – akceleracijskog programa za mlade startupove, koji je pokrenula Razvojna agencija Grada Zagreba. Kroz ovaj program plan je ubrzati razvoj i kroz predavanja i suradnju s tamošnjim mentorima podići Modulos na višu razinu u cilju što uspješnijeg plasiranja proizvoda na domaće i međunarodno tržište.

Po završetku kampanje Kickstarter krenut će druga runda pretprodaje putem slične platforme (ali bez donjeg limita ukupno skupljenih sredstava za nas), a nakon toga pokrećemo i vlastiti webshop. U trgovine zasad ne planiramo ulaziti masovno, ali već razgovaramo s nekoliko showroomova gdje bi se Modulos mogao vidjeti i naručiti – njih ćemo ciljano odabrati u nekoliko gradova svijeta. U Zagrebu uskoro planiramo i otvorenje našeg ureda, gdje bi na toj lokaciji trebao bi ti i neki oblik showrooma u kojemu bi svi zainteresirani mogli vidjeti Modulos, otkrio nam je Grozdanović.