Hrvatsko pametno rješenje za parking predstavljeno na Smart City Expo

Hrvatska tvrtka Infoart predstavila je na Smart City Expo svoja pametna rješenja za parkiranje.

Martina Čizmić | 15.11.2018. / 16:00 komentari
Borivoj Sirovica i Mario Hegedüs (Foto: Infoart) (Foto: Infoart)

U Barceloni traje Smart City Expo, vodeći svjetski kongres za pametne gradove s više od tisuću izlagača iz cijelog svijeta. Očekuje da će sajam posjetiti više od 20.000 ljudi iz 700 gradova i 120 zemalja, a među izlagačima je i jedna hrvatska kompanija. IT tvrtka Infoart iz Zagreba u Španjolskoj predstavlja vlastita rješenja implementirana u više od 60 gradova diljem Hrvatske te 130 gradova u inozemstvu. Riječ je o inovativnim rješenjima za plaćanje parkiranja i ostalih javnih usluga putem integracijske platforme za povezivanje različitih davatelja usluga i kanala prodaje te Smart City Hub platformi za digitalnu transformaciju pametnih gradova.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

„Posjetitelji sajma do sada su najveći interes pokazali za smart parking rješenja implementirana u Puli i Splitu uvedena s ciljem smanjenja prometnih gužvi i zagađenja putem kvalitetnijeg upravljanja parkirališnim mjestima. Kao odgovor na izazove suvremenih gradova, predstavili smo i našu besplatnu parking aplikaciju PayDo u koju ćemo uskoro objediniti i dodatne usluge, u skladu s trendovima i zahtjevima korisnika koji u jednoj aplikaciji žele imati više usluga koje svakodnevno koriste. Aplikacija je trenutno aktivna u 30-ak hrvatskih gradova i ostvaruje sjajne rezultate, najviše zbog jednostavnosti i ušteda koje donosi krajnjim korisnicima“, rekao je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.

Nastup na svjetskoj izložbi nastavak je kontinuiranih aktivnosti s ciljem daljnje internacionalizacije poslovanja ove međunarodno prepoznate IT tvrtke. „Cilj nam je rješenja koja razvijamo i uspješno primjenjujemo na domaćem tržištu predstaviti i globalno, a za što je ovakvo događanje idealna prilika“, objasnio je Hegedüs.

Kroz 29 godina postojanja Infoart se bavi razvojem vlastitih poslovnih rješenja kao što su ERP, maloprodaja, upravljanje ljudskim resursima i mobilno plaćanje. Naročito su ponosni na svoj razvojni centar koji razvija napredna IT rješenja dostupna na više od 3.000 lokacija u Europi.

Vezane vijesti