Huawei bilježi 20-postotni rast prodaje u srednjoj i istočnoj Europi

Procjene govore da će do 2021. godine više od 60 posto svjetske populacije posjedovati pametni telefon.

Martina Čizmić | 22.01.2018. / 08:18 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Huawei je objavio prodajne rezultate za 2017. godinu koji pokazuju nastavak snažnog rasta, posebno u regiji Srednje i Istočne Europe. I dok na američko tržište tek trebaju službeno ući, u Europi bilježe izvrsne prodajne rezultate.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse

 

Huawei je ojačao svoju poziciju u srednjoj i istočnoj Europi s više od 20 posto rasta prodaje, izjavio je Zhe Zhang, Huaweijev direktor za Adriatic regiju. Budući da Huawei kontinuirano bilježi značajan rast prodaje, brend i dalje planira nastaviti biti predan istraživanju i razvoju diljem svijeta kako bi korisnicima pružio najbolje korisničko iskustvo. Sigurni smo da ćemo i sljedeće godine potvrditi svoju predanost zahvaljujući novim pametnim telefonima koji donose intuitivno i prihvatljivo iskustvo za korisnike, dodao je Zhang.

 

Huawei je prošle godine zabilježio sve veću potražnju za svojim pametnim telefonima u cijelom asortimanu. U kompaniji planiraju nastavak tog trenda i narednih godina jer tržišne procjene govore da će do 2021. godine više od 60 posto svjetske populacije posjedovati pametni telefon.

Porast prodaje reflektira se i u sve većoj prepoznatljivosti Huaweija kao globalno poznatog, premium brenda. U 2017. godini Huawei se pozicionirao se na 49. mjesto BrandZove liste „Top 100 najvrjednijih globalnih brendova“, na 88. mjesto Forbesove liste „Najvrjednijih svjetskih brendova“ i 40. mjesto liste Brand Finance Global „500 najvrjednijih brendova“.

Vezane vijesti