S obzirom na to da prije svake Appleove konferencije, zahvaljujući glasinama, znamo gotovo sve što će Cook i društvo predstaviti, ljubitelji Applea nadaju se nekom one more thing trenutku i predstavljanju nekog iznenađujućeg hardvera ili opcije. No čini se kako su takve stvari postale stvar prošlost, a glasine su dobrim dijelom uništile draž iščekivanja i gledanja Appleovih konferencija koje su postale prilično predvidljive.

Upravo zbog toga, kao i zbog činjenice da nova generacija Appleovih telefona gotovo sve novitete donosi isključivo ispod haube, mnogi su četiri telefona iz serije iPhone 13 opisali - dosadnima, opisali su na CNBC-u stav dijela javnosti nakon konferencije održane u utorak. No ono što smo vidjeli od iPhonea 13 - klasična poboljšanja (procesora, kamere, bolja baterija) jednostavno je realnost današnjeg tržišta pametnih telefona. Za svaki novi veći napredak ili neku revolucionarnu opciju potrebne su godine istraživanja i razvoja dok proizvod za mase stigne na tržište.

Dovoljno je samo pogledati situaciju na tržištu savitljivih telefona. Samsung je svoj prvi savitljivi telefon Fold predstavio u ožujku 2019., a iako je tehnologija od tada napredovala te nova generacija Flipa stoji prihvatljivih tisuću dolara, i dalje je to uređaj s ograničenjima koji neće privući veliki broj korisnika. Do takve “revolucije za mase”, korisnici bi se trebali pomiriti s evolucijom kakvoj svjedočimo iz godine u godinu s novim modelima iPhonea te s novim generacijama Androida.

No usprkos tome što se iPhone 13 ne razlikuje previše od modela 12 te usprkos etiketi “dosadnog” koja se provlači u nekim medijima i među komentarima na društvenim mrežama, u Appleu nemaju apsolutno nikakvih razloga za strah oko prodaje novih telefona. Naime, analitičari govore kako se Apple nalazi u tzv. superciklusu tijekom kojeg bi brojni dosadašnji korisnici njihovih telefona mogli nadograditi svoje uređaje. S obzirom na to da su korisnici iPhonea vjerni Appleu, za očekivati je da će većina njih kupiti novi model Appleova telefona. Neki bi se mogli odlučiti za iPhone 12 ili ranije modele koji su i dalje dostupni (i čija je cijena sada snižena), no većina će vjerojatno kupiti jedan od modela iz nove generacije.

Analitičar Wedbusha Dan Ives smatra kako je trenutačno na svijetu oko 250 milijuna korisnika iPhonea čiji su telefoni stariji od 3 godine i svi su oni potencijalni kupci novih modela, a njima trebamo dodati i brojne korisnike koji ugovore s operaterima potpisuju na razdoblje od dvije godine i uskoro im ističu ugovori te bi i oni mogli kupiti nove modele iPhonea.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju