Korisnici Facebooka i Instagrama uskoro bi mogli dobiti opciju koja će im omogućiti da sami odluče žele li da im se ispod objava javno prikazuje broj lajkova. Instagram je još prije dvije godine počeo eksperimentirati s opcijom skrivanja broja lajkova, no tijekom pandemije to im nije bio prioritet, već im je fokus bio na drugim stvarima i podršci korisnicima. Iako ideja o skrivanju lajkova ima smisla, mnogi s njom ipak nisu bili zadovoljni, a to se pogotovo odnosi na influencere kojima je ta brojka važna zbog njihova utjecaja na mrežama, privlačenja novih pratitelja, ali i partnera i oglašivača.

S druge strane, aktivnosti na društvenim mrežama mnogima stvaraju veliki stres i ponekad se povezuju i s mentalnim problemima, pogotovo među mladima. Naime, njima je svaka objava često neka vrsta dokazivanja među vršnjacima te im je broj lajkova iznimno bitan jer što im više ljudi u virtualnom svijetu pokaže palac gore, to je njihova popularnost veća - i na društvenim mrežama, a često i u stvarnom svijetu. Instagram je počeo s testiranjem skrivanja lajkova upravo kako bi pomogao takvim korisnicima i omogućio im da ne budu pod pritiskom i stresom oko broja lajkova nakon svake objave.

Stručnjaci iz Instagrama počeli su analizirati rezultate tih testova te su zaključili da je najbolje da korisnicima daju izbor da sami odluče što će napraviti s lajkovima, hoće li ih prikazati ili sakriti. Testiranje takve opcije počet će uskoro na malom broju korisnika, a osim Instagrama isto će napraviti i druga Zuckerbergova mreža - Facebook. Treba naglasiti da će se objave u takvim slučajevima i dalje moći lajkati i da će korisnicima koji objavljuju sadržaj broj lajkova biti vidljiv u statistici, no ta brojka neće biti vidljiva drugima. Nije poznato koliko će vremena testiranja trajati i koliko će korisnika dobiti mogućnost skrivanja lajkova.

Naravno, sama testiranja ne jamče da će opcije s kojima se eksperimentira zaista postati dostupne, no može se pretpostaviti da će svim korisnicima odgovarati to što imaju što veću kontrolu nad svojim profilima i prikazom sadržaja ili broja lajkova na njima.

Izvor: Tech Crunch