Instagramove reklame od sada će trajati do 60 sekundi

Instagram je na dobrom putu da zaradi dobre novce od oglašavanja, no i to ima svoju cijenu — za korisnike.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 04.02.2016. / 00:22 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Instagram je na dobrom putu da zaradi dobre novce od oglašavanja, no i to ima svoju cijenu — za korisnike.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Instagramove reklame više nisu ništa novo, no novost je da je kompanija produžila trajanje videa u reklami sa maksimalnih 30 sekundi na 60 sekundi. Razlog tome je što će velike kompanije moći iskoristiti već producirane reklame, te samim time smanjiti troškove izrade, no s druge strane, reklama od 60 sekundi košta sigurno više nego ona od 30 sekundi.

Isto tako, za korisnike to može biti i korisno, jer osobno znam i sam pogledati reklamu na YouTubeu koja traje i po par minuta — naravno samo ako me interesira. To može biti primjerice najava nekog filma, serije, online tečaja i slično. S druge strane, korisnik će i dalje imati mogućnost da samo nastavi s scrollanjem, te tako izbjeći reklamu, što znači da su oglašivačima i dalje najbitnije prve sekunde oglasa.

Prvi oglašivač koji će imati reklamu od 60 sekundi je američki T-Mobile s Drake-om u glavnoj ulozi, odnosno produžena verzija reklame koja je bila prikazana na Super Bowl-u.

Sa preko 400 milijuna aktivnih korisnika, Facebook je polako počeo zarađivati ozbiljne novce kroz Instagramovu platformu, oglasi koji se prodaju u preko 30 zemalja, a vjerojatno ste primijetili da je među tih 30 zemalja i Hrvatska.

Instagram je na vrlo teškoj misiji, koji su probali mnogi s neuspješnim rezultatom, a to je “ukrasti” dio marketinškog budžeta od televizije, no ovim potezom od maksimalne dužine 60 sekundi, Instagram nudi mogućnost oglašavanja postojećih reklama, umjesto stvaranja novih formata, što je u većini slučajeva velik problem za velike oglašivače.

Vezane vijesti