Društvene mreže su mrtve. Dugo živio Snapchat! Ovo je u naslovu svoje poruke zaposlenicima Snapa napisao njegov osnivač i izvršni direktor Evan Spiegel. Naglasio je kako je kompanija došla do točke preokreta - nakon nekoliko kvartala u kojima je zaustavljen rast prihoda i u kojima su zabilježeni problemi na tržištu oglašavanja te su otpustili dio zaposlenika, Evans kaže kako sada imaju priliku iskoristiti svoj puni potencijal.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Slika nije dostupna Sve više ljudi do vijesti dolazi na platformama poput TikToka, Instagrama i Snapchata

Pri tome je podsjetio na sve što su dosad napravili na području podatkovne znanosti, sadržaja, proširene stvarnosti i monetizacije i to sada namjeravaju iskoristiti za poboljšanje performansi kompanije i za korisnike i za oglašivače. Fokus je na povezivanju nekoliko kritičnih projekata koji su od velike važnosti za dugoročan uspjeh kompanije, a ti projekti uključuju postavljanje prioriteta prema povećanju broja korisnika na tržištima Europe i Sjeverne Amerike, poboljšanje ciljanih oglasa i performansi te unifikaciju sadržaja i interakcije s oglasima kroz Spotlight i Stories.

Uspjeh u tim projektima ključan je ako Snap želi biti u dobroj financijskoj poziciji kako bi mogao napraviti sljedeći veliki korak prema planiranim AI proizvodima. Naglasio je kako tek dolazi vrijeme naočala s podrškom za proširenu stvarnost koje će nadvladati ograničenja pametnih telefona i korisnicima omogućiti puno bolje iskustvo korištenja. Zato je od velike važnosti da je Snap profitabilan sada, kako bi bio spreman za budućnost u kojoj imaju veliku šansu biti uspješni na tom tržištu.

U svojoj poruci, među inim, dotakao se i konkurenata na tržištu društvenih mreža. Kada su razvijali Snapchat, cilj je bio korisnicima omogućiti suprotno iskustvo od online natjecanja popularnosti koje je počelo s MySpaceom, a nastavilo se s Facebookom i Instagramom. Korisnici su bili pod konstantnim pritiskom da izgledaju savršeno online kako bi dobili lajkove i komentare i povećali broj pratitelja, dok su se oni samo htjeli zabavljati s prijateljima i obitelji.

Slika nije dostupna Snapchatov AI chatbot sada je dostupan svim korisnicima te društvene mreže

Dok na konkurentskim platformama vlada kaos jer se preko njih povezuju pedofili, poziva na ustanke i preporučuje teroristička propaganda, CEO Snapa objasnio je kako je Snapchat platforma koja ljudima donosi sreću nudeći im opcije komunikacije i fokus na povezanost korisnika, što se pogotovo odnosi na tinejdžere.

Izvor: Business Insider