Mnogima su danas prvi i najčešći izvor vijesti društvene mreže. Umjesto surfanjem po različitim portalima, sve najvažnije novosti i informacije mogu se pronaći na Facebooku, Twitteru, Instagramu i drugim mrežama. Naravno, mediji na mrežama najčešće objavljuju samo kratke komentare i linkove na vijesti, dok se za njihov sadržaj ipak treba kliknuti na poveznicu i pročitati ga na samim portalima.
Facebook, dakle, nema vlastite novinare i Zuckerbergova mreža nema vlastite novinske izvještaje, već je samo mjesto na kojem se brzo i jednostavno mogu pronaći komentari korisnika te poveznice na sadržaj drugih medija. Iako se čini da je, nakon godina korištenja tako nešto svima jasno, nedavno istraživanje pokazalo je da začuđujuće veliki broj ljudi u biti nije svjestan te činjenice. Barem ne u SAD-u.
Istraživanje je nedavno proveo Pew Research Center nad više od 2 tisuće odraslih Amerikanaca te je samo 51 posto njih svjesno da Facebook nema vlastite novinarske izvještaje poput npr. The Wall Street Journala, dok ostatak ispitanih smatra kako Fejs zaista ima vlastiti medijski sadržaj ili u to nisu sigurni. Slično nepoznavanje Amerikanci su pokazali i kada su u pitanju Apple News i Google News, servisi koji na jednom mjestu prikupljaju najvažnije i najzanimljivije vijesti, no također nemaju vlastiti autorski/medijski sadržaj.
Izvor: Mashable