Za razliku od Facebooka kojeg koriste milijarde ljudi, Twitter nije uspio ostvariti toliku popularnost. Da, postoje pojedinci koji imaju milijune pratitelja na ovoj mreži i uspješno ju koriste za širenje svojih ideja i stavova (trebamo li uopće podsjećati na bivšeg američkog predsjednika Donalda Trumpa ili šefa Tesle Elona Muska).
No, većina korisnika zapravo su samo - promatrači. Istraživanje koje je proveo američki Pew Research Center, a koje se fokusiralo na korisnike u SAD-u, najvećem Twitterovom tržištu, pokazalo je da čak 49 posto korisnika tu mrežu koristi kako bi - pratili druge.
Točnije, oni objavljuju manje od pet tvitova mjesečno, a i kad objavljuju to su većinom odgovori na nečije tvitove. Ti "promatrači" veoma rijetko objavljuju vlastiti sadržaj, ali i rijetko posjećuju Twitter. Podaci pokazuju da ih tek 21 posto posjećuje Twitter svakodnevno, 38 posto na tjednoj bazi, dok ih čak 41 posto posjećuje tek nekoliko puta mjesečno.
No, zanimljiv je podatak da "promatrači" najčešće posjećuju Twitter kako bi vidjeli što drugi imaju za reći, a veoma rijetko iskazuju svoje mišljenje. Kako sami ističu, Twitter im služi za zabavu i informiranje.
"Promatači", u prosjeku prate 105 profila, a njih prati tek 15-ak. Za usporedbu, kod korisnika koji su aktivni, prati se više od 400 profila, a njih prati 159 profila.
Kako stoji u studiji, većinu tvitova objavio je relativno malen broj izuzetno aktivnih korisnika. Njihov sadržaj pak potiče na razgovor većinom aktivne korisnike, dok "promatrači" tek rijetko odgovaraju ili retvitaju takav sadržaj.
Na kraju treba istaknuti kako Twitter u SAD-u koristi nešto više od 77 milijuna ljudi, dok je izvan SAD-a najpopularniji u Japanu s nešto više od 58 milijuna korisnika.