Korisnici su toliko "zlorabili" umjetnu inteligenciju da su u ovoj aplikaciji morali uvesti filtere i ograničenja

Novi alat uključuje filtar za dob i odobrenje roditelja, što bi trebalo garantirati da su chatbotovi odgovori u skladu s dobi korisnika.

Martina Čizmić | 07.04.2023. / 12:00 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Nakon što se Snapchat pridružio sve većem broju kompanija koje su predstavile svoje chatbotove temeljene na umjetnoj inteligenciji, njihov je chatbot MyAI doživio i prve promjene.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Elon Musk Zar zaista to ne koristi? Je li to moguće? U javnost procurila nevjerojatna tvrdnja Muskovih odvjetnika Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

Podsjetimo, MyAI nije dostupan svima, već samo pretplatnicima Snapchat+, a svjesni potencijalnih problema s umjetnom inteligencijom, iz Snapchata su odmah po lansiranju upozorili kako bi njihov chatbot mogao imati "nedostataka".

Slika nije dostupna “Unaprijed se ispričavamo”: Chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji dostupan i korisnicima Snapchata

Naša posljednja analiza otkrila je da je samo 0,01% odgovora My AI-a smatrano nesukladnim. Primjeri najčešćih nesukladnih My AI odgovora uključivali su My AI ponavljanje neprikladnih riječi kao odgovor na pitanja, stoji u službenoj objavi na blogu. Pojasnili su kako se u većini slučajeva radi o "neprikladnom jeziku" koji uključuje reference na nasilje, seksualno eksplicitne izraze, nedopuštenu upotrebu droga, seksualno zlostavljanje djece, maltretiranje, govor mržnje, pogrdne ili pristrane izjave, rasizam, mizoginija ili marginaliziranje podzastupljenih skupina. Sve ove kategorije sadržaja izričito su zabranjene na Snapchatu, naglašavaju.

Čini se kako su se sad odlučili pozabaviti tim nedostacima. Naime, korisnici su pokušali prevariti chatbot i natjerati ga da da odgovore koji nisu u skladu s pravilima korištenja koje Snapchat promovira. Novi alat uključuje filtar za dob i odobrenje roditelja, što bi trebalo garantirati da su chatbotovi odgovori u skladu s dobi korisnika.

Iz Snapa su također otkrili kako planiraju dati veće ovlasti roditeljima i bolji uvid u interakcije djece s chatobotom kroz Family Centar.

Neprestano radimo na poboljšanju My AI-a i kontinuirano ćemo procjenjivati ​​dodatne mjere kako bismo zaštitili našu zajednicu. Cijenimo sve rane povratne informacije o My AI-u i predani smo pružanju zabavnog i sigurnog iskustva za našu zajednicu, stoji u objavi na blogu.

Vezane vijesti