Nakon što su društvene mreže i online servisi poput Instagrama i YouTubea predstavile svoje konkurente TikToku u obliku Reelsa i Shortsa, sada je kineska društvena mreža odlučila predstaviti novu opciju, odnosno aplikaciju s kojom namjeravaju napasti tržište kojim vlada Instagram. Već smo pisali o aplikaciji za koju se ranije govorilo da bi se mogla zvati TikTok Photo, a sada su se pojavile neke nove informacije o planovima ove kompanije, kao i konkretno ime nove aplikacije.
Naime, dio korisnika TikToka dobio je obavijest od kompanije o novoj aplikaciji za objavu fotografija nazvanu TikTok Notes. Putem te aplikacije, navodi se u obavijesti, dijelit će se postojeće, ali i buduće fotografije koje korisnici objavljuju na TikToku. Prebacivanje svih fotografija i buduća objava na Notesu, naglašava se, nije obavezna te korisnici imaju mogućnost odlučiti se na njeno korištenje ili je ignorirati, odnosno nastaviti koristiti TikTok kao i do sada, bez izdvajanja fotografija u posebnu aplikaciju.
Prema Tech Crunchu, jedno je vrijeme bila dostupna i stranica na adresi photo.tiktok.com (sada više nije dostupna) putem koje su se objave s TikToka mogle otvoriti u novoj aplikaciji Notes. Iz TikToka su novinarima ove stranice potvrdili kako istražuju načine koji bi korisnicima omogućili stvaranje i dijeljenje svoje kreative kroz tekst i fotografiju, no nisu komentirali kada bi ova aplikacija mogla postati svima dostupna, odnosno kada je planiraju službeno lansirati.
No kako su TikTokeri već počeli dobivati obavijesti o Notesu, nije teško zaključiti kako je njeno lansiranje blizu. S obzirom na to da je riječ o aplikaciji koja će koristiti postojeću korisničku bazu TikToka, ne bi trebalo biti problema s brojem korisnika, a bit će zanimljivo vidjeti može li Notes ugroziti Instagram, dominantnu društvenu mrežu kada je u pitanju dijeljenje fotografija.
Ovo nije jedini novitet koji TikTok planira, odnosno s kojim eksperimentiraju. Kompanija je ranije uvela podršku za tekstualne objave, a navodno razmišljaju i o povećanju ograničenja trajanja videozapisa na čak 30 minuta. Time bi, naravno, ušli na teritorij kojim vlada YouTube.