Kreativne tehnike s Twittera

Stotine tisuća Hrvata pratilo je putem društvenih medija, uključujući i Twitter, kako je naša nogometna reprezentacija porazila Dance u dramatičnoj završnici kaznenih udaraca.

Sponzorirani članak | 05.07.2018. / 13:51

PR
PR

Ali nisu samo navijači komentirali, i tipkovnice kreativaca profesionalaca brzo su reagirale na najdramatičnije trenutke i pretvorile ih u tweetove brandova. Httpool, Twitterov službeni zastupnik donosi najbolje s terena:

Postoji mnogo načina kako se brandovi uključuju i dijele velike priče sa svojim korisnicima na relevantan način, a jedan od najaktivnijih igrača na Twitteru u Hrvatskoj jest Hrvatska turistička zajednica. Nakon 3:0 hrvatske pobjede nad Argentinom promijenila je slogan iz “Croatia Full of Life” (Hrvatska puna života) u “Croatia Full of Goals” (Hrvatska puna golova).

https://twitter.com/Croatia_hr/status/1009887202334183426

Nakon nedavne utakmice protiv Danske i cijele te drame, produžetaka i kaznenih udaraca, dobro su se poigrali s riječima: "Extra time for... vacation in Croatia.” (Produžeci/Dodatno vrijeme za odmor u Hrvatskoj)

https://twitter.com/Croatia_hr/status/1013511218768773120

Sport je sjajna prilika za zabavu korisnika Twittera. Uvijek je dobra ideja kvalitetno iskoristiti i podijeliti humor pa je tako Huawei surađivao s poznatim vloggerom pod imenom Malajski Tapir te su ga poslali u Rusiju kako bi izvještavao s utakmice Hrvatska - Argentina. Naravno, on je sve snimio svojim pametnim telefonom Huawei i podijelio na Twitteru.

https://twitter.com/HuaweiMobileHRV/status/1011582148745334784

Twitter je mjesto na kojem doznaješ što se događa, a brandovima služi kako bi se povezali s fanovima Svjetskog prvenstva. Navijače se može u potpunosti uključiti ako jedan od glavnih igrača pošalje videoporuku direktno njima. Hrvatski Telekom podijelio je Mandžukićev videopost, u kojem se on zahvaljuje na podršci te moli da i dalje svi navijaju kao jedan.

https://twitter.com/hrvatskitelekom/status/1012984977800220672

Hrvatski Telekom ne grije klupu kad je riječ o kampanjama vezanim uz Svjetsko prvenstvo. Kao glavni sponzor Hrvatske nogometne reprezentacije napravili su golemi display na zgradi te ga podijelili na Twitteru s inspirirajućim riječima:

https://twitter.com/hrvatskitelekom/status/1013709870003081216

Turistička zajednica Zadra također je zaigrala na emocije - nakon utakmice Hrvatska - Argentina pohvalili su se koliko su ponosni na svoje dečke iz Zadra #zadarboys (Igrači koji su rođeni ili su igrali u Zadru.)

https://twitter.com/LikeZadar/status/1009889813699420161

Za brandove još nije prekasno da uključe svoje followere u aktivnosti oko Svjetskog prvenstva, potrebno je samo da prate što se događa i iskoriste svoju kreativnost.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti