Ukoliko se bavite glazbom, YouTube je odličan kanal za promociju vaše glazbe kako bi pristigla u uši onih kojima kojima bi zapravo trebala.

Bilo da su to neki top manageri velikih izdavačkih kuća, Justinu Timberlakeu, Timbalandu ili možda nekom drugom kome će se vaša pjesma dopasti. YouTube je zadnjih nekoliko godina postao izuzetno moćan alat po tom pitanju, a uskoro će postati i još zanimljiviji i bogatiji za nove mogućnosti.

Naime, YouTube je na svojem blogu objavio kako u narednim tjednima objavljuju novu značajku zvanu Merch Store koja omogućuje korisnicima ovog servisa da putem partnera YouTube ponude svojim fanovima prodaju robe, digitalnih pjesama, ulaznice za koncerte ili možda sastanke i to sve putem YouTube kanala.

Za prodaju robe zaslužan je partner Topspin, prodaja ulaznica vrši se pomoću Songkicka, a prodaja samih pjesama moguća je uz pomoć Amazona i iTunesa.

Više o samom servisu biti će riječi na panel raspravi 20. listopada, stoga ćemo više o svemu saznati kroz tjedan dana.

Evo kako će izgledati Merch Store.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju