Meta je u ponedjeljak je najavila da će korisnicima u Europi ponuditi plan pretplate za Facebook i Instagram bez reklama sukladno propisima Europske unije.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili Pomrčina Mjeseca - 4 Kako, kad i gdje promatrati Večeras ćemo moći uživati u potpunoj pomrčini Mjeseca: Evo sve što trebate znati o tom događaju Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Mjesečni plan pretplate za korisnike u Europskoj uniji, Europskome gospodarskom prostoru i u Švicarskoj stajat će 9,99 eura za online korisnike, dok će korisnici iOS-a i Androida morati mjesečno izdvojiti 12,99 eura.

Propisi EU-a prijete ograničenjem mogućnosti Mete da personalizira reklame za korisnike bez njihova pristanka i mogli bi naštetiti njezinu glavnome izvoru prihoda.

Iznenađenje Društvene mreže testiraju uvođenje pretplate: Evo što bi ostalo besplatno, a što bi se plaćalo

Najpopularnija svjetska mreža društvenih medija pod pritiskom je antimonopolskog zakonodavstva u EU-u.

U srpnju je vlasnik Mete Mark Zuckerberg izgubio bitku zbog njemačke odredbe o ograničenju podataka. Tada je najviši europski sud podržao njemačko antitrustovsko nadzorno tijelo i njegovu ovlast po kojoj i ono može istraživati povrede privatnosti.

Meta korisnicima nudi izbor između besplatnog korištenja mreže uz oglase i njezino korištenje bez oglasa uz pretplatu, što bi korisnike moglo ponukati da se odluče za prvu opciju te tako pomoći Meti da prihvati propise, a da pritom ne mijenja poslovanje s reklamama i oglasima.

Ranije ove godine Metu je kaznilo irsko Povjerenstvo za zaštitu podataka svotom od 390 milijuna eura. Zuckerberg je upozoren da ne može koristiti takozvani "ugovor" kao pravnu osnovu za slanje reklama korisnicima na temelju njihove online aktivnosti.

Platforma X (bivši Twitter) Musk otkrio neke novosti oko pretplate na X-u

Kompanija je kasnije objavila da od korisnika u EU-u kani zatražiti pristanak prije nego što tvrtkama omogući ciljano oglašavanje, da bi se zadovoljili razvojni regulatorni zahtjevi u regiji.