Podružnica Intela Mobileye predstavila je električno vozilo za prijevoz šest osoba koje će se koristiti za njihov komercijalni autonomni taksi servis. Autonomni servis namjeravaju pokrenuti već sljedeće godine, a u automobilima kojima će upravljati računala trebali bi uživati stanovnici Minhena i Tel Aviva. Ova najava iz Mobileya velika je prekretnica na putu prema svijetu u kojem više uopće neće biti vozača u automobilima, već će volane preuzeti tehnologija, komentirao je prilikom predstavljanja Amon Shashua, prvi čovjek Mobileya.

Predstavljeno vozilo opremljeno je njihovim sustavom za autonomnu vožnju koji se sastoji od EyeQ čipseta koji će, tvrde u kompaniji, omogućiti vožnju u četvrtom i petom stupnju autonomije, što znači da, barem u teoriji, neće biti potrebe za vozačem iza volana, već bi vozilom u potpunosti mogla upravljati tehnologija, tj. računala. Osim procesora prilagođenog upravo za tu namjenu, automobil će biti opremljen i kamerama, radarima, senzorima, Lidarom te će koristiti podatke iz mapa Mobileyevog Road Experience Managementa.

Ovaj sustav za autonomnu vožnju moći će se koristiti u različitim tipovima vozila - za prijevoz i ljudi i robe, što ga čini vjerojatno najraznovrsnijim samovozećim rješenjem koje je danas dostupno, pohvalili su se iz Mobileya. Kompanija već ima planove za suradnju s kompanijom Schaeffler o korištenju sustava u manjim autonomnim autobusima.

Što se autonomnog taksi-servisa tiče, Intel će njime upravljati pod brendom Moovit, koji je njihova podružnica za transport, dok će u Njemačkoj surađivati s lokalnom kompanijom za mobilnost Sixt. Korisnici taksi-servisa tako će moći pozivati taksije putem mobilnih aplikacija Moovita i Sixta. Razlog zašto se Intel odlučio na ove dvije zemlje kao prve u Europi u kojima će pokrenuti autonomni servis leži u tome što je Mobileye izraelska tvrtka (sjedište je i ostalo u Jeruzalemu i nakon Intelova preuzimanja), dok Njemačka dopušta automobilima s četvrtom razinom autonomije kretanje javnim cestama.