Kontroverzna reklama trgovine igračkama Toys"R"US pobudila je brojne komentare na Twitteru i na internetu općenito, no zašto je tome tako, pogledajte u nastavku.

U posljednjoj kampanji, Toys”R”US je izradio reklamu u kojoj autobus pun klinaca kreće na izlet u šumu, barem se tako misli u početku. Kako to obično biva, klincima je dosadno, no vodič promjeni temu izleta i odvede ih u ogromnu trgovinu, te svakom djetetu daje priliku da odabere jednu igračku za sebe.

Naravno, ovakav pristup pobudio je mnoge kontroverze pa su čak građani počeli potpisivati peticiju da se reklama ukloni s TV-a. Zanimljivo je da se reklama prikazuje u 2:30 u noći, te je namijenjena mama koje ne mogu spavati, a žele da znaju kako je znanost i obrazovanje, te izlet u prirodu sranje, smatra da je to cilj reklame Nickelodeon.

Kako se vama čini reklama? Mislite li da su iz Toys"R"US-a ovaj puta pretjerali? Možete pogledati i što drugi misle na Twitter hashtagu #WishinAccomplished!