Kao i za gotovo cijelu automobilsku industriju, planovi Renaulta za budućnost vezani su uz eletkrifikaciju. Francuska kompanija još je ranije krenula s tim procesom te njihov električni Zoe nije toliko rijedak prizor niti na hrvatskim cestama.

Renault Još jedna automobilska kompanija ograničit će maksimalnu brzinu svojih automobila na 180 km/h

Tranziciju prema isključivo električnim vozilima, barem na europskom tržištu, Renault želi dovršiti do kraja ovog desetljeća te nakon 2030. više neće prodavati vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem u europskim zemljama. To je grupi novinara ovaj tjedan potvrdio izvršni direktor tvrtke Luca de Meo, no kako prenose na stranici Inside EVs, u slučaju nekakvih problema vezanih uz npr. infrastrukturu, stanice za punjenje ili visoke cijene struje, Renault bi ipak mogao nastaviti s prodajom benzinaca i dizelaša na Starom kontinentu.

Tako nešto trenutačno se čini malo vjerojatno jer, s obzirom na to da sve automobilske kompanije ulažu velike resurse u elektrifikaciju, za pretpostaviti je da će infrastruktura i punioce do tada biti spremni.

Osim o samom Renaultu, de Meo je govorio i o još jednom brendu Renault Grupe - iako je Dacia već predstavila svoj prvi električni automobil (model Spring), CEO tvrtke rekao je kako će s Daciom prijeći na potpunu elektrifikaciju u posljednjem mogućem trenutku.

Slika nije dostupna Raste udio hibrida i električnih vozila na europskim cestama, a jedan je automobil popularniji i od Teslina Modela 3

U skladu sa strategijom elektrifikacije, od Renaulta uskoro očekujemo nove modele električnih vozila - tijekom sljedeće tri godine, spominju se najmanje četiri takva modela. Među inim, spominju se Renault Megane E-Tech Electric i Kangoo Van E-TECH Electric te automobil koji bi mogao biti najzanimljiviji većem broju ljudi koji razmišljaju o kupovini manjeg gradskog električnog automobila, a baziran je na legendarnom Renaultu 5.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju