Opcija Stories toliko je oduševila sve korisnike Snapchata da su istu ideju “posudile” i brojne druge kompanije, odnosno društvene mreže i komunikacijske platforme. Najviše uspjeha u tome imao je Instagram te su u kratko vrijeme priče koje nestaju nakon 24 sata mnogima postale najpopularnija opcija te mreže. S puno manje uspjeha Stories su implementirane i na Facebook i Messenger, a svoju verziju nazvanu Fleets prošle je godine predstavio i Twitter.

Nadali smo se da će opcija Fleets utjecati da se veći broj korisnika pridruži razgovorima na Twitteru, komentirao je potpredsjednik zadužen za razvoj proizvoda Ilya Brown, no pokazalo se da ta opcija na njihovoj mreži nije niti približno popularna. Otkad je Fleets postao dostupan svima, nije primijećeno povećanje broja korisnika kojem su se u kompaniji nadali tako da su se, samo osam mjeseci od predstavljanja opcije svima, odlučili u potpunosti je ukinuti.

Tako se od 3. kolovoza priče više neće pojavljivati u unutar Twitterove aplikacije, što mnogi tehnološki novinari ipak smatraju iznenađenjem. Naime, iako Fleets nije bila popularna opcija, kompanija je nedavno počela testirati oglase između tih priča pa nije poznato znači li gašenje Fleetsa kraj i za eksperiment s oglašavanjem ili će se oglasi i dalje prikazivati u drugim dijelovima aplikacije, komentirali su na The Vergeu.

Brown kaže kako će nastaviti s razvojem i testiranjima novih načina s kojima će korisnicima omogućiti sudjelovanje u razgovorima te će slušati njihove pohvale i kritike kako bi svoju mrežu prilagodili samim korisnicima i poboljšali iskustvo korištenja.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju