Sredinom svibnja Barack Obama otvorio je službeni profil na Twitteru (@POTUS – President of the United States) s kojim je oborio rekord kao korisnik koji je na ovoj mreži najbrže prikupio milijun pratitelja. Od ovog tjedna Obama ima svoj službeni profil i na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu – Facebooku. 'Hello Facebook! Napokon imam vlastitu stranicu. Nadam se da ćete na nju gledati kao na mjesto na kojem ćemo moći razgovarati o najvažnijim stvarima vezanim uz našu zemlju', napisao je u uvodnoj objavi Obama, a kao što je to bilo i za očekivati, broj lajkova ove stranice sve je veći i uskoro bi trebao premašiti milijun. Osim komentara na važne teme vezane uz SAD, Obama je najavio kako će dijeliti i neke zabavne stvari, a objavio je i videozapis u kojem je korisnike pozvao u 'šetnju po njegovom dvorištu' i još jednom upozorio na opasnost od zagađenja i klimatskih promjena.

U posljednje vrijeme Obamin tim od dvadeset ljudi koji je zadužen za društvene mreže sve je aktivniji te su, osim otvaranja profila na Twitteru i Facebooku, u rujnu ove godine objavili više fotografija i videozapisa Obame na Twitteru, Instagramu i na Facebook stranici Bijele kuće vezanih uz klimatske promjene na Aljasci. No, bez obzira na veliki broj ljudi koji je zadužen za Obaminu strategiju na društvenim mrežama, na svojim stranicama on sam piše objave i komunicira s ljudima – komunikacijski stručnjaci kažu kako se na ovakav način Obamu ne predstavlja kao šefa izvršne vlasti i najmoćnijeg Amerikanca, već se predsjednika prikazuje 'kao osobu' koja može normalno komunicirati putem društvenih mreža. Tako se Obama na Facebooku prvo predstavlja kao 'otac i muž', a tek onda kao 44. predsjednik SAD-a. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju