Veliku konkurenciju električnih automobila u Kini dodatno je zaoštrila jedna pomalo neočekivana kompanija - Xiaomi. Iako su prije samo 3 godine najavili ulazak na ovo tržište, već prve godine od početka prodaje svog prvog automobila SU7 ostvarili su zavidan uspjeh, o čemu smo već više puta pisali. Potražnja je tolika da su puno ranije premašili plan o 100 tisuća isporuka ove godine te sada očekuju čak 130 tisuća isporučenih automobila.
Na krilima tog uspjeha, Xiaomi optimistično gleda u budućnost. Prodajne brojke tako bi dodatno trebao poboljšati novi električni automobil koji razvijaju - model YU7. Riječ je o SUV modelu kojeg na tržištu očekujemo sljedeće godine i koji bi trebao konkurirati Teslinom Modelu Y, samo što će, naravno, imati nižu cijenu.
Također, ovu situaciju žele iskoristiti i kako bi se nametnuli i na međunarodnom tržištu i to puno prije nego je ranije planirano. Naime, ovog je ljeta u Parizu Xiaomi izložio svoje vozilo SU7, a tom je prilikom glavni francuski grad posjetio i izvršni direktor tvrtke Lei Jun koji je tada izrazio nadu da bi se njihovi automobili na europskom tržištu mogli pojaviti prije 2030. godine. Pohvale za njihov SU7 posljednjih su mjeseci sve češće, a medijima se posebno prenijela priča šefa Forda koji je iznenadio, mnogi će reći i šokirao priznanjem kako vrijeme za volanom ne provodi u vozilu svoje kompanije, već upravo u Xiaomijevom električnom automobilu.
Zbog svega navedenog, kineska kompanija sada okuplja tim koji bi trebao biti zadužen za međunarodnu prodaju i koji će prvenstveno biti fokusiran na istraživanje tržišta, upravljanje projektima i podršku nakon prodaje.
Za početak, Xiaomi će se fokusirati na “nekoliko regija” u kojima će početi s prodajom male količine automobila, a zahvaljujući postojećoj mreži od više od 100 trgovina diljem svijeta, moći će dobiti realnu procjenu stanja na tržištu i prilagoditi se zahtjevima tržišta i potrošača, prije nego krenu s prodajom većeg broja vozila. Za međunarodni uspjeh, naravno, od velike će važnosti biti i cijena njihovih automobila koja će, na globalnom tržištu biti viša nego u Kini. Početna cijena modela SU7 na lokalnom tržištu niža je od 30 tisuća dolara, a još nije poznato koliko će stajati i nadolazeći SUV model YU7 za kojim također možemo očekivati veliku potražnju - kako u Kini, tako i na drugim tržištima na kojima bude dostupan.
Izvor: Cnevpost