Kina je nedavno predstavila opsežne propise s ciljem ograničavanja potrošnje i poticaja za videoigre, označavajući korak unazad za to najveće svjetsko tržište igara, koje je tek ove godine doživjelo ponovni rast.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Novouvedena pravila uspostavit će ograničenja potrošnje za online igre, zabranjujući uobičajene mehanizme poticaja kao što su dnevne nagrade za prijavu, početne bonusi za potrošnju i uzastopne nagrade za financijsku potrošnju. Taj potez utjecao je na glavne igrače poput Tencent Holdingsa, najveće svjetske gaming kompanije koja je zabilježila pad cijene dionica od 16 posto, dok je NetEase, njegov najbliži konkurent, zabilježio pad od 25 posto.

Slika nije dostupna Mladi su postali previše ovisni: Kinezi online videoigre usporedili s drogama

Izvršni direktor institucionalne prodaje u brokerskoj tvrtki UOB Kay Hian, Steven Leung, istaknuo je visok rizik takve politike. Nije nužno problem sama regulacija, rizik od takve politike je previsok, rekao je. To je narušilo povjerenje u tržište videoigara, a ulagači su prije pretpostavljali da se takvi rizici smanjuju.

Očit je sve veći regulatorni nadzor Kine nad videoigrama, sa strogim ograničenjima vremena igranja za igrače mlađe od 18 godina i osmomjesečnom obustavom odobrenja za nove igre u 2021. godini, zbog zabrinutosti o ovisnosti o igrama. Iako su formalna ograničenja završila 2022. godine, naknadna ograničenja potrošnje u igrama su ostala na snazi.

Najnoviji propisi predstavljaju najeksplicitniji napor da se ograniči potrošnja u igrama, nagrađivanje korisnika koji svakodnevno igraju i slične poznate taktike koje se često koriste u igrama te utječu na gamerske kompanije da postave ograničenja na dopune digitalnog novčanika. Usred navedenih ograničenja, pozitivan razvoj za industriju jest prijedlog da regulatori obrade odobrenja za igre u roku od 60 dana. Dodatno, propisi naglašavaju fokus Pekinga na korisničke podatke, nalažući izdavačima igara da pohranjuju servere unutar Kine.

Kineska Nacionalna uprava za tisak i publikacije poziva javnost na komentare o ovim pravilima do 22. siječnja 2024. godine.

Nova verzija PS5 Je li za videoigre bolji PlayStation 5 ili gamerski PC? Za direktora iz Sonyja odgovor je jasan

Nakon represije iz službenog Pekinga 2021. godine, 2022. se pokazala kao najizazovnija godina za kinesku industriju igara na kojoj je zabilježen pad prihoda. Međutim, tržište videoigara oporavilo se 2023. godine, s povećanjem domaćeg prihoda za 13 posto, na 42,6 milijardi dolara, prema izvješću Kineskog odbora za industriju igara.

Izvor: Reuters