Netko je u šali konstatirao da su u WhatsAppu nakon što ih je kupio Facebook od silne sreće prestali voditi računa o stabilnosti i dostupnosti servera, ali stvar je naravno sasvim drugačija.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Četiri sata je WhatsApp tijekom subote bio "offline", potpuno nedostupan, pa su se mnogi s pravom zapitali što se događa s aplikacijom koja je prodana za 16 milijardi američkih dolara. Nakon što je sve vraćeno u normalu, iz WhatsAppa su šturo, kao i uvijek u takvim prigodama, priopćili kako su imali "tehničkih poteškoća koje su otklonjene u najkraćem mogućem roku" uz dodatak "sada je sve u najboljem redu, nadamo se da se ovo više neće ponoviti". Detalji su ostali sakriveni, sve dok se nije oglasio jedan od osnivača...

Jan Koum, izvršni direktor WhatsAppa je u e-mailu pokušao objasniti o čemu se radilo, odnosno što je uzrokovalo prekid u komunikaciji svih korisnika aplikacije. "Nije ugodno, ali moramo priznati kako je ovo bio naš najduži i najveći ispad otkako postoji WhatsApp i svim našim korisnicima se iskreno ispričavamo zbog toga. Problem je bio u jednom neispravnom mrežnom routeru koji je prouzročio takozvani kaskadni efekt", napisao je Koum.

Koum nije dodatno ulazio u detalje što je izazvalo neispravnost navedenog routera i je li možda riječ o preopterećenosti mrežne infrastrukture WhatsAppa, koji je postao dodatno zanimljiv nakon što je objavljena vijest o tome kako ih je kupio Facebook. Samo je na kraju dodao "napravit ćemo sve da analiziramo što je uzrok problema i dobro ćemo paziti da se ovo ne ponovi", a odbačene su i špekulacije kako je WhatsApp bio žrtvom hakerskih napada. 

Izvor: The Verge