Ovako se radi viralan oglas za prodaju automobila

Jednom kada se odlučite prodati limenog ljubimca, znate da vas čeka težak posao. Morate poslikati automobil, napisati tehničke karakteristike, odrediti cijenu i osmisliti oglas.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 09.01.2014. / 13:52

Ovako se radi viralan oglas za prodaju automobila

Jednom kada se odlučite prodati limenog ljubimca, znate da vas čeka težak posao. Morate poslikati automobil, napisati tehničke karakteristike, odrediti cijenu i osmisliti oglas.

I dok većina ljudi to radi tek toliko da napravi, neki ljudi se potrude oko svoje kreative i time ‘zarade’ viralnost, što će svakako olakšati prodaju. Možda ste mogli primijetit kako se na Facebooku počeo širiti oglas o prodaji ovog automobila, no u čemu je kvaka?

Naime, nedavno smo pisali o kreativnom oglasu osječke tvrtke Inchoo u kojoj su tražili dizajnera, a sada pišemo o novom viralnom oglasu u kojem se prodaje Alfa Romeo 147  koji je objavljen na Njuškalu.

Viralan oglas je itekako dobar marketing, čak besplatan — gdje ćete bolje od toga. No viralan oglas nije lako napraviti, pogotovo ako ne razmišljate previše o njemu. Nekim ljudima je očito urođena kreativa, pa tako ako pogledate i pročitate ovaj oglas za automobil vidjet ćete o čemu se radi. Evo samo malog isječka, prave navlakuše.

“Na prodaju je moja Alfa 147 ili kako ju od milja zovem Kinder jaje. Što reć o njoj? Prevezla je hrpu lijepih i manje lijepih cura, s njom sam našao današnju ženu.” 

Za kraj spomenimo kako je ovaj oglas prikazan preko 43.500 puta i za sada ima preko 4.800 dijeljenja/komentara/lajkova na Facebooku. Sasvim solidno za jedan “običan” oglas.

Foto Njuškalo

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti