Psy i njegov Gangam Style trajali su na prvoj poziciji najgledanijih videozapisa YouTube-platforme više od pet godina. I onda je prošloga mjeseca stigao novi kralj YouTube kanala, spot Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack smijenio je Gangam Style i sve procjene, odnosno predviđanja išle su u smjeru da će upravo taj video biti prvi kojega će na YouTubeu pregledati više od tri milijarde ljudi. Na kraju se ipak nije dogodilo jer je već ovog kolovoza stigla nova promjena. Prvi video kojega je vidjelo preko tri milijarde gledatelja je – Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee! Možda vam sve ovo i ne zvuči pretjerano iznenađujuće jer je Despacito megahit koji je osvojio cijeli planet ovoga ljeta, ali ipak je postigao ono što nijedan prije njega nije…

Malotko je vjerovao da će ovom ljetnom megahitu trebati tako malo vremena da se probije na prvo mjesto najgledanijih videozapisa u povijesti YouTube-platforme, ali na kraju je ovo video koji je u ekspresnom roku uspio dostići prvu poziciju i probiti magičnu granicu od tri milijarde jedinstvenih pregleda. Despacito je, naime, na YouTubeu objavljen 12. siječnja 2017. i nema apsolutno nikakve dvojbe oko toga da je ovo istinski impresivan doseg, bez obzira na to što doista ostaje objektivno pitanje u čemu je tajna ovog spota i pjesme, jer doista nije riječ o nekakvom spektakularnom glazbenom dostignuću, nego o još jednoj u nizu “ljetnih poskočica”… Ali, upravo u tome i jest tajna YouTubea koji ponekad promovira i ono što se mnogima čini kao totalna glupost i besmislica.

Despacito je uz sebe, poglavito u posljednje vrijeme, vezao brojne kontroverze i rasprave o tome je li ova pjesma (i video) uopće podobna za javno prikazivanje, a kada je nešto kontroverzno, onda je u pravilu svima zanimljivije. U nekim je zemljama čak došlo do zabrane emitiranja ove pjesme, što je sasvim sigurno dodatno podignulo zanimanje za Despacito na YouTubeu. Uostalom, sve je to nebitno kad se pogledaju brojke, a one kažu da je Despacito najgledaniji u povijesti, s preko tri milijarde pregleda…