Komunikacija elektroničkom poštom je postala ne samo dio svakodnevice, nego i jedan od najčešćih načina interakcije, pogotovo u poslovnom svijetu, stoga bi bilo dobro naučiti neke od osnovnih pravila pisanja e-mailova.
Dakako, nije isto kada šaljete e-mail prijatelju ili kada je riječ o obraćanju poslovnom partneru ili primjerice potencijalnom poslodavcu. Zapravo je riječ o svojevrsnoj preslici našeg obrasca ponašanja dok razgovaramo s nekim, ali baš zato je dobro naučiti neka od osnovnih pravila koja je dobro primijeniti kada je u pitanju ono što se vrlo često naziva poslovna korespodencija. Od toga što ćemo napisati u naslovu e-maila, kako ćemo se obratiti primatelju pošte, hoćemo li biti opširni, kratki i sažeti...
Mnogi od vas na dnevnoj bazi šalju popriličan broj e-mailova, možda i na desetke, pa nije uvijek lako biti koncentriran i slijediti ova nepisana pravila, ali što ih prije usvojite, prije će postati dio vašeg "automatizma". Primjerice, dobro je znati da se čak dvije trećine e-mailova pročita na nekom od mobilnih uređaja, zato ne treba biti preopširan, ali uostalom sve je poprilično dobro objašnjeno u ovoj infografici, za koju vam svakako preporučujemo da je proučite. Odmoći vam sigurno neće, može vam samo pomoći...