Panika među korisnicima Instagrama: Gdje su nestali pratitelji?

Brojni korisnici Instagrama iznenadili su se kada su vidjeli da je broj njihovih pratitelja značajno smanjen, a pao je i broj pregleda videa, slika i storyja.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 13.02.2019. / 12:50 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Je li Instagram ponovno počeo s "čišćenjem" društvene mreže i brisanjem gomile lažnih profila? Iz ove kompanije trenutno nema nikakvih službenih informacija, no prema reakcijama korisnika koji se na društvenim mrežama žale kako im je preko noći nestao veliki broj pratitelja, čini se kako je zaista ponovno riječ o obračunu s lažnim profilima.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Dio korisnika tako je ostao bez stotina i tisuća followera u kratko vrijeme (neki čak spominju kako se broj pratitelja na webu i na mobilnoj aplikaciji razlikuje), a prema informacijama objavljenim na stranici Express.co.uk, neke slavne osobe navodno su ostale bez milijuna pratitelja. Osim smanjenog broja osoba koje ih prate na Instagramu, korisnici se žale i na smanjeni broj pregleda fotografija, videozapisa i priča, a više ne dobivaju ni veliki broj zahtjeva za prijateljstvo i poruka kao ranije.

Instagram je i ranije znao u kratko vrijeme izbrisati veliki broj profila – u objavi na blogu krajem prošle godine objavili su kako poduzimaju brojne korake kojima žele ograničiti aktivnosti lažnih profila te su razvili alate bazirane na strojnom učenju koji im pomažu u identifikaciji takvih profila i njihovu brisanju s mreže.

Broj pratitelja iznimno je bitan velikom broju korisnika Instagrama, pogotovo influencerima koji surađuju s brendovima i čija zarada velikim dijelom ovisi o broju ljudi koji ih prate na ovoj mreži. Upravo njima najteže pada gubita pratitelja jer ih stavlja u nepovoljniju poziciju prilikom pregovaranja o suradnji s kompanijama, odnosno u konačnici, zbog novca koji mogu zaraditi na ovoj mreži.

Izvor: Express.co.uk

 

Vezane vijesti