Internetom su godinama kružile glasine kako Facebook priprema opciju 'dislike' s kojom će korisnici moći izraziti svoje nezadovoljstvo i neslaganje s objavom, fotografijom ili linkom, no Zuckerberg se na kraju ipak nije odlučio na 'palac dolje', već su ove godine predstavili mogućnost izražavanja različitih reakcija u obliku smajlića. Reakcijama se, osim klasičnog lajka, može izraziti zadovoljstvo, iznenađenje, smijeh, ljutnja i tuga, a iako je većina korisnika zadovoljna ovim mogućnostima, iz belgijske policije nedavno su upozorili korisnike na potencijalne opasnosti od ovakvog načina reakcija na objave.

Naime, ovo je samo još jedan način na koji korisnici predaju svoje osobne informacije Facebooku i oglašivačima te na taj način Facebook može mjeriti učinkovitost objavljenih oglasa, prenijeli su na The Telegraphu upozorenje policije. Ako po reakcijama na objave Facebook zaključi kako su korisnici dobro raspoloženi, moći će prodati oglasni prostor uvjeravajući oglašivače kako postoji veća vjerojatnost da će reagirati na njihove oglase, odnosno objave, stoji u priopćenju, uz napomenu kako je to još jedan razlog zašto ljudi, ako žele zaštititi svoju privatnost, ne bi trebali žuriti s lajkovima i reakcijama na objave. Iz Facebooka kažu kako na temelju ovih podataka kompanije sada mogu bolje razumjeti kako ljudi reagiraju na njihov sadržaj i kako te reakcije korisnika predstavljaju 'ključnu priliku za oglašivače', kao i pokazatelj lojalnosti brandovima.

a kritike vezane uz kršenje privatnosti Zuckerberg je odavno navikao jer su brojni korisnici više puta tijekom godina optužili Facebook za kršenje privatnosti, a sigurnosni stručnjaci često upozoravaju korisnike Facebooka, ali i Googlea i drugih mreža i tražilica kako one nisu besplatne, već njihovo korištenje plaćamo dijeljenjem privatnih podataka s tim kompanijama, odnosno s oglašivačima.  

Izvor: The Telegraph