Vodiči Lonely Planeta godinama su bili obvezno štivo za sve putnike i turiste, no umjesto kupovine vodiča ljudi informacije koje ih zanimaju danas jednostavno pronalaze na internetu te su u ovoj kompaniji svjesni kako je za njihov opstanak bitna kvalitetna digitalna strategija, tj. online-sadržaj koji će privući velik broj korisnika. U sklopu te strategije prošle godine predstavili su aplikaciju Guides koja na temelju brojnih preporuka s putovanja donosi važne i vrijedne savjete za putnike. No, problem je s ovom aplikacijom, komentirao je za BBC Daniel Houghton iz LP-a, što su je ljudi koristili samo oko osam tjedana godišnje – prilikom planiranja putovanja i na samom odredištu.

Htjeli smo razviti aplikaciju koju će ljudi htjeti koristiti svaki dan, rekao je Houghton te je Lonely Planet ovog tjedna predstavio novu aplikaciju za ljubitelje putovanja koja će konkurirati Instagramu. Aplikacija Trips trenutno je dostupna samo na Appleovoj online-trgovini App Store (zanimljivo, kada je predstavljen Instagram, također je na početku bio dostupan samo korisnicima Appleovih uređaja), a uskoro je možemo očekivati i na Googleovim telefonima.

U Lonely Planetu nadaju se kako će korisnike privući ime i reputacija ove kompanije te vjeruju da više informacija koje ljudima pruža Googleova tražilica u odnosu na LP ne znači uvijek bolje i kvalitetnije informacije i savjete jer računala i algoritmi ipak "nemaju ukusa" kao ljudi.

Na BBC-u za Trips kažu kako je to kombinacija Instagrama i Mediuma koja korisnicima želi pružiti prostor na kojem će moći dijeliti najbolje fotografije s putovanja, a Lonely Planet omogućit će dodatne informacije o mjestima koje su posjetili. U ovoj kompaniji Trips ne vide kao konkurenciju Instagramu i vjeruju kako će ljudi koristiti obje platforme – pri čemu će Trips, aplikacija koja nema opcija poput korištenja filtera, biti namijenjena objavljivanju prvenstveno fotografija s putovanja i informacija o mjestima koja su putnici posjetili.

Izvor: BBC