Mark Cuban dobro je poznato ime američke poslovne, ali i sportske javnosti. Ovaj poduzetnik i vlasnik Dallas Mavericksa veliki je ljubitelj društvene mreže Twitter, no nije zadovoljan svim promjenama koje su uvedene nakon što je tvrtku preuzeo Elon Musk, a to se pogotovo odnosi na Twitterov algoritam.
Ova društvena mreža ima dva timelinea, a dok se na jednoj vremenskoj crti prikazuje sadržaj samo od korisnika koji se prate na Twitteru, drugi timeline “For You” prikazuje objave koje odabire algoritam. Taj se timeline sastoji dijelom od objava osoba koje pratite i dijelom od popularnih objava, odnosno onih koje odabire sam Twitter. Cuban je nedavno proučavao taj algoritam kako bi pokušao shvatiti kako se na Twitteru određuje koji će se sadržaj korisnicima prikazivati.
Došao je do zaključka kako su posebno visoko rangirani tvitovi korisnika s kojima su njegovi pratitelji u interakciji. Takav algoritam ide u prilog korisnicima s velikim brojem pratitelja, a to posebno ide u korist jednoj osobi. Profil s najvećim brojem pratitelja ima najveći doseg, komentirao je Cuban, a riječ je o profilu vlasnika te društvene mreže Elona Muska. Dakle, sa svakom interakcijom korisnika Twittera s Muskom, njegovi se tvitovi prikazuju većem broju ljudi, a kako je riječ o osobi koja stalno nešto objavljuje na toj mreži i osobi s najvećim brojem pratitelja, jasno je kako će njegov doseg biti jako velik i njegove će se objave prikazivati u brojnim timelineima korisnika koji ga ne prate.
Iako i dalje postoji vremenska crta na kojoj se prikazuju samo objave korisnika koji se prate, ona se neće otvoriti odmah kada pokrenete Twitter (prvo se otvara “For You” timeline) tako da mnogi uopće neće napraviti taj jedan klik kako bi se prebacili na drugi timeline, smatra Cuban. To, dakle, ide u prilog najpopularnijim korisnicima na Twitteru, poput Muska, čiji će se sadržaj onda prikazivati puno većem broju korisnika.
On je Musku predložio kako riješiti taj problem - smatra kako bi korisnici trebali imati mogućnost skrivanja timelinea na kojem se prikazuju objave drugih korisnika, ali i da bi trebali imati kontrolu nad udiom korisnika koje ne prate, a čiji se tvitovi pojavljuju unutar tog timelinea “For You”.
Inače, Cuban na Twitteru ima 8,8 milijuna pratitelja i jedan je od onih koji plaćaju pretplatu za Twitter Blue, no usprkos tome kaže kako gubi 800 do tisuću pratitelja svakog dana.
Izvor: CNBC