Predstavljamo agendu ključnog medijskog događaja CEE regije – NEM 2018

Šesto NEM izdanje donosi zanimljive teme ključne za medijsku industriju s naglaskom na sadržaj koji je u posljednjih nekoliko godina doživio velike promjene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.

PR | 07.06.2018. / 16:00

NEM 2018 (Foto: PR) (Foto: PR)

Uz sedam panela, osam prezentacija te više od 160 tvrtki koje sudjeluju na NEM-u, među kojima su najistaknutije Eutelsat, Fox Networks Group, AMC Networks International, Comcast Technology Solutions, BBC Worldwide, Warner Bross, Global Agency, Viasat World i druge, NEM je prava prilika za networking uz pauze za kavu i atraktivne večernje partyje.

Medijski stručnjaci, vrhunski govornici i panelisti ostvarit će mnogo dinamičnih diskusija, a među najistaknutijima su svakako John Rossiter, generalni direktor za Srednju Europu, Sony Pictures Television Networks, Katharina Behrends, glavna direktorica za Srednju i Istočnu Europu, NBCUniversal International Networks, Pete Smith, direktor Antenna Internationala, Salim Mukaddam, generalni menadžer i potpredsjednik za Srednju i Istočnu Europu iz BBC-ja Worldwide, Daniel Reszka, potpredsjednik za mladenačke i nove brendove CEEI te Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu, Deutsche Telekom AG.

Panel „Igra pay TV-a i digitalnog sadržaja“, otvorit će sezonu panela a tiče se budućnosti kanala i njihova hvatanja ukoštac s općeprisutnom digitalizacijom. O svijetu oglašavanja govorit će vrhunski stručnjaci iz branše te se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju na panelu „Oglašavanje: kada je previše?“

Postoji veliki rizik za stvaranje baze gledatelja bez tolerancije za oglašavanje. To je pogotovo specifično među najmlađim demografskim skupinama čije se iskustvo gledanja često usredotočuje na SVOD uslugu, rekao je Guy Bisson, direktor za istraživanja iz cijenjene tvrtke Ampere Analysis o oglašavanju u medijskoj industriji.

„Veliki zahtjevi malih šefova“, odnosno naših najmilijih, djece, panel je koji će zaključiti drugi dan NEM-a, 12. lipnja. Ususret svjetskom nogometnom prvenstvu trećeg dana NEM-a otvara se rasprava „Nogomet: Tko drži cijenu visokom“, dok će drugi panel, „Može li lokalna produkcija učiniti razliku“ pokušati riješiti problem gledanosti i kvalitetnog sadržaja i programa.

„Kako proizvesti odličan lokalni sadržaj“ panel je koji se nadovezuje na lokalnu produkciju, a na njemu će sudjelovati i producent jedne od najpoznatijih skandinavskih serija Humans, Lars Lundström. Posljednji dan NEM-a posvećen je škakljivoj temi „Borba protiv piratstva u regiji“ koja će otvoriti mnogobrojna pitanja o online piratstvu, poput onih kakve je sankcije nužno uvesti u tržište i što možemo naučiti od drugih zemalja.

Prezentacije – uspješne priče uspješnih brendova

Kako izgleda uspjeh – 30 minuta po našim CEE tržištima, ispričat će potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu Deutsche Telekoma Anette Schaefer u studiji slučaja.

„Stari pirat“ i mladi poduzetnik Arash Pendari, direktor i osnivač Vionlabsa, održat će prezentaciju kojom će uputiti na razvoj umjetne inteligencije u filmskoj i TV industriji.

Posebno je zanimljiva i prezentacija serije Skam producenta Håkona Mosleta koji će u studiji slučaja reći sve detalje o globalnom fenomenu ove norveške serije namijenjene tinejdžerima.

Kako se modernizirao brend National Geographic, star čak 130 godina, prezentirat će Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije publike, Fox Networks Group.

O novoj eri televizije govorit će Erik Yoona voditelj TV poslovanja i Gyorgyjo Takacs, tehnički stručnjak za kućnu zabavu, podružnice za Srednju i Južnu Europu, LG. Prezentacija IBM-a predstavit će kako tvrtke zamjenjuju postojeće i nezgodne tehnike dijeljenja Asperinim proizvodima visoke brzine prijenosa sadržaja.

Networking prilike

Mogućnosti za nove poslovne prilike, nova poznanstva i razmjenu iskustava dogodit će se i tijekom pauza za kavu koje su omogućili Viakom, Comcast, A1 Broadcasting i Turkish Airlines. Happy hour na terasi hotela Palace bit će uz druženje s Irdetom.

Piće dobrodošlice pripada NBCUniversalu koji će sa sudionicima gledati sunce na ekskluzivnom NEM rooftop piću dobrodošlice. Večernje opuštanje uz čašicu pića i dobru glazbu drugog dana NEM-a održat će se na plaži Vala Hotela Dubrovnik Palace u organizaciji Eutelsata, dok će party Fox Networks Grupa zaključiti treći dan NEM-a 2018, i to u srcu starog Dubrovnika.

Kompletnu agendu provjerite na poveznici, a sve događaje i zanimljivosti s NEM-a možete pratiti i preko društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti