Kad je prije nešto više od dvije godine, usred pandemije, objavljeno da Infinum i Porsche Digital pokreću tvrtku Porsche Digital Croatia, čelni ljudi ovih kompanija imali su ambiciozne planove. Željeli su u tri godine zaposliti 100 ljudi u Hrvatskoj i ostvariti stabilan rast. No, kako su se pohvalili na druženju s novinarima, te su ciljeve ispunili u samo dvije godine. Tako su zbog velikog rasta broja zaposlenih morali potražiti novi ured.
U 2022. godini ostvarili smo izvrsne financijske rezultate, a povećali smo i tim s 45 na 96 ljudi. Osim toga, ostvarili smo uspješnu suradnju s novim odjelima Porschea, doveli nove zanimljive proizvode u Zagreb te smo nastavili graditi firmu u pozitivnom smjeru, istaknuo je Ivan Bello, i dodao kako su posebno ponosni na doprinos uspješnom lansiranju nove eCommerce platforme za online prodaju Porsche proizvoda. Radi se o platformi na kojoj se prodaje više od 2.000 proizvoda u sedam zemalja na sedam jezika, a na njenom su razvoju radili malo više od godinu dana.
Lovro Gracin podsjetio je kako su počeli s timom koji se sastojao od svega nekoliko ljudi, a danas su jedna od najvećih globalna lokacija Porsche Digitala.
Bez obzira na to rastemo i dalje te tražimo stručnjake iz svih područja IT-a, iOS, Angular, Android, Java i DevOps developere te Engineering managere, naglasio je Gracin te dodao kako ljudi rade u produktnim timovima kojih trenutačno ima 14, a unutar svakog tima osobe imaju slobodu odlučivati o proizvodu i utjecati na njegov razvoj.
Najviše zadovoljstva zaposlenici su izrazili u području međuljudskih odnosa, podrške managementa i radnih uvjeta. To nam pokazuje da imaju povjerenje u kolege i management, da od njih dobivaju svakodnevnu podršku, i da obavljanje posla mogu prilagoditi svojim obvezama uz maksimalnu fleksibilnost, objasnio je Gracin i istaknuo kako su uspjeli potaknuti neke ljude koji su otišli raditi u inozemstvo, na povratak u Hrvasku. Dodao je kako su tome doprinijeli odlični uvjeti rada i brojne povlastice za zaposlenike koje svake godine povećavaju, a samo neki od njih su povlašteni leasing na aute, edukacijski budžeti, plaćeno dopunsko osiguranje i godišnji pregledi u privatnoj klinici, besplatni tečajevi jezika i brojni drugi.
Što se tiče samog posla, istaknuli su kako trenutno rade na raznim proizvodima za Porsche. Primjerice na MyPorsche mobilnoj aplikaciji za upravljanje vozilom, analiziraju podatake za poboljšanje vozačkog iskustva ili proizvodnje, over-the-air tehnologijama za ažuriranje komponenti vozila i slično.
Osim toga, rade i na proizvodima za krajnje korisnike među kojima su neki dijelovi online iskustva poput plaćanja, aktivacija servisa, Porsche Drive servis za najam vozila i drugi. Kako bi zaposlenici mogli testirati svoje aplikacije, na raspolaganju im stoji električni Taycan, a vozni park će ove godine proširiti s još jednom Porscheom. Upitani o budućim aktivnostima, otkrili su tek kako u Zagreb planiraju dovesti još zanimljivih proizvoda.