Pričali smo s Branimirom Karačićem iz tvrtke Envy koja vodi društvene mreže za prestižni Ultra festival + dijelimo dvije ulaznice!

Tvrtka Envy od ove godine vodi Facebook, Twitter i Instagram profile za festival Ultra Europe, te smo povodom toga popričali s Branimirom koji nam je istaknuo kako je došlo do suradnje i kako je raditi s festivalom poput Ultre.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 07.05.2014. / 13:59

Pričali smo s Branimirom Karačićem iz tvrtke Envy koja vodi društvene mreže za prestižni Ultra festival + dijelimo dvije ulaznice!

Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Tvrtka Envy od ove godine vodi Facebook, Twitter i Instagram profile za festival Ultra Europe te smo povodom toga popričali s Branimirom, koji nam je objasnio kako je došlo do suradnje i kako je raditi s festivalom poput festivala Ultra Europe.

Također, ZIMO je za vas osigurao dvije festivalske ulaznice  koje vrijede za sva tri dana festivala (od 11. do 13. srpnja), ukupne vrijednosti 1970,00 kuna, a  koje možete kupiti i na www.ultraeurope.com!

Kako biste osvojili ulaznicu, morate nam na info@zimo.co poslati vašu najluđu fotografiju s festivala. Dvije najoriginalnije fotke objavit ćemo na našim stranicama! Rok je do kraja tjedna 11.05. do 00.00h!

1. Kako si došao do uloge administratora društvenih stranica Ultra Europe? Jesi  li već prije radio slične poslove?

Agencija Envy je prošle godine započela suradnju sa Ultra Europe, i to organizacijom natjecanja za DJ-eve. To je natjecanje postiglo izvrsne rezultate (preko 20.000 novih fanova,  iznadprosječne engagement statistike,itd.). Ove godine smo odlučili proširiti tu suradnju te smo počeli voditi sve društvene mreže i općenito digitalnu strategiju – web, apps, social media, advertising, online nagradne igre,itd.

Moje upoznavanje sa digitalnim svijetom i marketingom je počeo osnivanjem jednog od prvih agregatora grupne kupovine – SviKuponi.com. Nakon toga su me poslovni putovi doveli do pozicije affiliate marketing managera u prvom i vodećem portalu grupne kupovine – Kolektiva.hr. Tamo sam   napredovao do pozicije voditelja marketinga, a onda sam odlučio da je vrijeme za nove izazove te sam prihvatio poziv da se priključim ambicioznom teamu u agenciji Envy – digitalnoj lifestyle agenciji, gdje sam posljednjih 6 mjeseci na poziciji Senior Marketing & Social Media Consultant.

2. Smatraš li da je Facebook dovoljan za komunikaciju s fanovima u regiji ili su potrebni i drugi društveni mediji kao što je Instagram?  

Aktivno koristimo i Instagram i Twitter kao sredstva promocije i komunikacije sa svim fanovima. Svaki kanal donosi različit profil ljudi i različit način komunikacije pa smo za svaki kanal razvili drugačiju strategiju.

3. Pretpostavljamo da se najveći dio interakcije odvija preko Facebooka ,ali nas zanima je li  došlo do povećanja broja upita i aktivnosti na Twitteru? 

Otkako smo preuzeli vođenje službenog profila festivala Ultra Europe na Twitteru zabilježili smo rast od 100 posto u 6 mjeseci. Sama interakcija je također narasla jer su fanovi shvatili da na dnevnoj razini mogu dobiti veoma korisne informacije, fotografije i druge materijale usko vezane za Ultra Europe, ali i druge Ultra festivale.

4. Kako surađujete s kolegama iz SAD-a i koliko su vam oni pomogli pri vođenju društvenih medija? 

Suradnja s kolegama iz SAD-a je odlična. Međusobno si pomažemo stvoriti najbolje moguće materijale za promociju festivala. Pravovremena razmjena informacija i trendova kako kod njih tako i kod nas je ključ uspjeha.

5.  Smatraš li da ste uveli neke novosti u komunikaciji na društvenim medijima usporedbi sa sličnim projektima (festivalima, glazbenicima)?

Naša statistika kaže da jesmo. Razina interakcije, način komunikacije, kvaliteta materijala i raznovrsnost je nešto što nam omogućava da budemo na stvarno visokoj razini i da fanovima pružimo kvalitetne sadržaje na svim društvenim platformama.  Ali, tek počinjemo, imamo još jako puno novosti koje spremamo.

6. Otkud vam sve dolaze upiti? 

To je ljepota upravljanja društvenim mrežama globalnog festivala poput Ultra Europe jer  upiti uistinu dolaze iz svih krajeva svijeta  -  od Australije sve do Čilea ili Argentine. Ljudi su očarani ljepotama naše države koju prezentiramo kao jednu od glavnih tema na društvenim mrežama, a u kombinaciji a izvođačima iz vrha elektronske glazbe, to osigurava veliki interes za festival, a utječe i na posjećenost. 

7. Koliko je Facebook važan za imidž projekta?

Facebook i svi društveni mediji su prije svega jako važni kao glavni komunikacijski kanali. Fanovi su prihvatili našu Facebook stranicu kao glavni izvor svih bitnih informacija koje traže, a vezane su uz festival  – informacije o izvođačima, prijevozu, smještaju, cijenama ulaznicaitd. te kao glavni izvor najkvalitetnijih mogućih fotki,filmića i sličnih materijala vezanih za festival. Oni ove sadržaje traže na  dnevnoj bazi i to im i omogućujemo. 

8. Jeste li primijetili povećanu aktivnost domaćih fanova nakon što ste počeli pisati postove na hrvatskom? 

Custom posting i custom advertising je nešto što intenzivno koristimo u zadnje vrijeme i to nam daje odlične rezultate. Jako cijenimo naše domaće fanove tako da nas veseli za njih pisati sadržaj i oglase na hrvatskom.

9. Planirate li uvesti možda neke druge društvene medije kao što je Vine?

Pripremamo različita iznenađenja, naravno, ali ne možemo u detalje. Pratite nas  za vrijeme festivala jer planiramo podosta interesantnih novosti za sve naše fanove.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti