Facebook bi mogao uskoro biti prisiljen prodati nedavno kupljenu platformu Giphy. Naime, britanski regulator objavio je kako je kupovinom Giphyja (platforme za stvaranje i objavu GIF-ova) Facebook smanjio konkurentnost u oglašavanju i društvenim medijima.

Kako navode iz britanskog regulatora, činjenica da Facebook u vlasništvu ima Giphy, mogla bi ograničiti pristup drugih korisnika toj platformi.

Takav potez mogao bi povećati Facebookov udio na tržištu, koji je već sad značajan, istaknuli su iz britanskog regulatora CMA.

No, dodaju, morat će obaviti još neke konzultacije prije nego što donesu konačnu odluku. A ta bi odluka mogla podrazumijevati i odredbu prema kojoj će Facebook biti prisiljen prodati Giphy.

Iz najveće društvene mreže na svijetu, logično, takve tvrdnje odbacuju i ističu kako su stvorene "bez dokaza".

Ne slažemo se sa CMA-ovim preliminarnim zaključcima, za koje smatramo da su donešeni bez dokaza. Kao što smo već pokazali, pripajanje Giphyja Facebooku je u najboljem interesu pojedinaca i tvrtki u Velikoj Britaniji (i ostatku svijeta) koji koriste Giphy u našim uslugama, poručili su iz Facebooka, dodavši kako će nastaviti raditi sa CMA kako bi "razriješili kriva shvaćanja da je taj dogovor štetan za konkurenciju".

Posjetimo, kad je u svibnju 2020. objavljeno da Facebook kupuje Giphy, objavljeno je i da polovica prometa te platforme dolazi upravo od Facebookovih aplikacija i mreža. Tada je istaknuto i da druge platforme, poput TikToka, Snapchata i Twittera, također koriste Giphy.

CMA bi konačnu odluku trebala donijeti početkom listopada 2021.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju