Radikalan potez: Poznata kompanija gasi profile na društvenim mrežama

Lush Cosmetics najavio je gašenje profila na Facebooku, Instagramu, Snapchatu i TikToku, no ostat će prisutni na Twitteru i YouTubeu.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 23.11.2021. / 08:31 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon otkrića zviždačice Haugen u negativnom utjecaju Instagrama na mlade, a pogotovo na djevojčice, osim što su se brojni mediji raspisali o tome, ništa se konkretno nije dogodilo. Iz Facebooka, odnosno Mete te su informacije demantirali, dok su ostale kompanija nastavile koristiti društvene mreže kao i prije, jer to im je kanal s kojim komuniciraju sa svojim korisnicima i na kojem se oglašavaju.

tri vijesti o kojima se priča Tibetanske antilope Sve to na 5G Kineski nadzor prešao je sve granice: Ovakav nadzorni sustav ne postoji nigdje na svijetu Pacijent s karcinomom, ilustracija Važno za sprečavanje razvoja raka Znanstvenici otkrili ključnu vezu između jedne od najsmrtonosnijih vrsta raka i navike koju često prakticiramo Zabrinutost, ilustracija Zabrinut je… Sam Altman nema dobre vijesti za one koji se bliže mirovini

Slika nije dostupna Dobitnica Nobelove nagrade za mir smatra da su društvene mreže stvorile “virus laži”

No jedna je kompanija ipak odlučila nešto napraviti kako bi ukazala na te probleme i negativan utjecaj društvenih mreža na mentalno stanje ljudi. Lush Cosmetics tako će od ovog petka ugasiti svoje račune na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu. Ova kompanija, koja je naročito popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, već je prije dvije godine privremeno odustala od društvenih mreža te je ugasila profile u Velikoj Britaniji.

Tada su rekli kako su umorni od borbe s algoritmima te da žele direktno razgovarati sa svojim korisnicima. Sada su razlozi odustajanja drukčiji i bit će zanimljivo vidjeti hoće li i druge kompanije krenuti njihovim smjerom ili će ostati usamljeni u svom potezu. Prilikom najave napuštanja društvenih mreža naglasili su kako rade proizvode koji pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svojoj dobrobiti, dok su društvene mreže postale upravo suprotno - dizajnirane su kako bi ljudi po njima beskonačno skrolali i onemogućili im da se odmore i isključe.

Slika nije dostupna Facebook više neće dozvoliti oglašivačima da ciljaju publiku na rasnoj, seksualnoj i političkoj osnovi

Lush Cosmetics ima više od milijun pratitelja na Facebooku i više od 659 tisuća na Instagramu, a diljem svijeta ima više od 900 trgovina. Kompanija će ipak ostati na Twitteru i YouTubeu, dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada te platforme postanu sigurnije okruženje za svoje korisnike - pesimisti bi mogli komentirati da se to nikad neće dogoditi.

Izvor: CNN

 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti