Nakon otkrića zviždačice Haugen u negativnom utjecaju Instagrama na mlade, a pogotovo na djevojčice, osim što su se brojni mediji raspisali o tome, ništa se konkretno nije dogodilo. Iz Facebooka, odnosno Mete te su informacije demantirali, dok su ostale kompanija nastavile koristiti društvene mreže kao i prije, jer to im je kanal s kojim komuniciraju sa svojim korisnicima i na kojem se oglašavaju.

Maria Ressa Dobitnica Nobelove nagrade za mir smatra da su društvene mreže stvorile “virus laži”

No jedna je kompanija ipak odlučila nešto napraviti kako bi ukazala na te probleme i negativan utjecaj društvenih mreža na mentalno stanje ljudi. Lush Cosmetics tako će od ovog petka ugasiti svoje račune na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu. Ova kompanija, koja je naročito popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, već je prije dvije godine privremeno odustala od društvenih mreža te je ugasila profile u Velikoj Britaniji.

Tada su rekli kako su umorni od borbe s algoritmima te da žele direktno razgovarati sa svojim korisnicima. Sada su razlozi odustajanja drukčiji i bit će zanimljivo vidjeti hoće li i druge kompanije krenuti njihovim smjerom ili će ostati usamljeni u svom potezu. Prilikom najave napuštanja društvenih mreža naglasili su kako rade proizvode koji pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svojoj dobrobiti, dok su društvene mreže postale upravo suprotno - dizajnirane su kako bi ljudi po njima beskonačno skrolali i onemogućili im da se odmore i isključe.

Facebook Facebook više neće dozvoliti oglašivačima da ciljaju publiku na rasnoj, seksualnoj i političkoj osnovi

Lush Cosmetics ima više od milijun pratitelja na Facebooku i više od 659 tisuća na Instagramu, a diljem svijeta ima više od 900 trgovina. Kompanija će ipak ostati na Twitteru i YouTubeu, dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada te platforme postanu sigurnije okruženje za svoje korisnike - pesimisti bi mogli komentirati da se to nikad neće dogoditi.

Izvor: CNN

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju