Esport industrija neprestano raste, a s njom i industrija videoigara. Prema kompaniji za istraživanje tržišta Newzoo, industrija videoigara ove je godine ostvarila 13,3 posto veći prihod nego lani, odnosno porast vrijednosti od 16,2 milijarde dolara.

Danas se na tržištu pojavljuje više igara i natjecanja nego ikada, a sve te naslove igra otprilike 2,3 milijarde igrača. Newzoo nagađa da će ove godine ti igrači potrošiti više od 137,9 milijardi dolara na svoje najdraže naslove.

Neupitno je da ovo mijenja stvari za medijske kompanije i način na koji ljudi sudjeluju u sportu, izjavio je Tim Seymour, suosnivač i partner Triogem Asset Managementa, povodom završetka lige Overwatcha.

Finale Overwatcha odigralo se u Barklay Centru u New Yorku (pred oko 19 tisuća gledatelja), a Seymour također ističe da su u događaju sudjelovali medijski igrači poput Disneya koji je prenosio događaj na ESPN-u.

Vlasnik esport tima London Spitfire, Jack Etienne izjavio je da je samo od tog Overwatch događaja zaradio oko milijun dolara. Dodao je da investitori mogu u svijet esporta ući na razne načine - mogu kupiti svoj tim, platformu za videoigre ili investirati u proizvode ili videosadržaje koji poboljšavaju iskustvo igranja poput VR-a.

Dokaz da se od videoigara može zaraditi na različite načine je primjer Fortnite Battle Royala. Epic Games, kompanija iza Fortnitea, zaradila je više od milijardu dolara na kostimima koje prodaju unutar svoga besplatnoga Battle Royala, tvrdi kompanija za istraživanje tržišta, SuperData.

Izvor: CNBC